VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru偶eniem oka

Data: 2011-05-30 19:17:46
Autor: Kuba \(aka cita\)
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru偶eniem oka

U偶ytkownik "Stachu Gdansk" <stachu.gda@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:irujvj$cpb$1news.onet.pl...
Witam,

Zastanawia mnie jedna kwestia - gdybym w polo 6N z silnikiem 1.0 (45 koni) zamontowa艂 hak, i przypi膮艂 przyczep臋 campingow膮 - najmniejsz膮, powiedzmy star膮 niewiad贸wk臋, to czy takie polo w og贸le da艂oby rad臋 z przyczep膮 pojecha膰? Jako 偶e jest to auto w kt贸rym diametralnie odczuwam r贸偶nic臋 w przyspieszeniach mi臋dzy jazd膮 bez pasa偶era, a jazd膮 z pasa偶erem i baga偶em, ciekawi mnie czy w og贸le moje pole艅ko by pojecha艂o z przyczep膮 :)

generalnie da sie jecha膰 - m贸j wujek to uskutecznia艂, cho膰 po przesiadce z F125p stwierdzi艂, ze polo nie dawa艂o rady...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-30 20:14:18
Autor: J_K_K
VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru偶eniem oka
U偶ytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:is0jfu$t59$1inews.gazeta.pl...

[...]

Skoro maluchy dawa艂y ;-)

Pzdr

JKK

VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymru偶eniem oka