VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie

Data: 2010-08-02 19:44:43
Autor: Adam Szewczak
VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie

Uzytkownik "Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:i36qdc$io3$1inews.gazeta.pl...
Hej!

Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r. Potrzebuje niewielkie, tanie i ekonomiczne auto na miasto.

-- Jan-xx

    Kolega ma w wersji kombi 2001 rok, koncowka produkcji. Jezdzilem tym samochodem i w wersji kombi jest umowmy sie spory jak na taki samochod oraz malo pali i akurat jego jest fabrycznie przystosowany do jazdy na biodieslu.
No rozpedzac go troche trzeba ale z drugiej strony masa auta jest niewielka. Po autostradzie do 170 km/h idzie ale to juz denkiem i pali wtedy 8.

Kolega w rok zrobil 40.000km srednie spalanie mu wyszlo 4.9 l/100.

O ile mialbym teraz taka gotowke to byl sobie kupil taki samochod bez wachania, no ale to moje zdanie. Bo mam teraz polo 1.4D i pali w zasadzie tyle samo co ten 1.9.

Silnik zasadniczo nie do zakatowania, chyba ze sie ktos do tego dolozyl. Brak turbiny w wiekowym samochodzie na plus, mniej sie zepsuje.

A no i po 2000 roku w srodku byl juz FL i ladniej to wygladalo. Oraz chyba hatchback mial juz inne lampy z przodu.

PZDr
Adam

VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie