VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie

Data: 2010-08-03 09:53:04
Autor: klechu
VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie
Hej!

Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r. Potrzebuje niewielkie, tanie i ekonomiczne auto na miasto. -- Jan-xx

Mam podobny - rocznik 1999 (przed "tuningiem" - w pazdzierniku byly jakies drobne zmiany, moj jest z maja). Dosc maly, ale na dwie osoby nie jest ciasny. Dosc powoli sie rozpedza i trzeba duzo miejsca do wyprzedzania, ale w miescie to nie takie wazne. Spalanie w trasie ok 5 - 5,5 - zaleznie od stylu jazdy. W miescie ok 6, zima dochodzi do 6,5. Ogolnie jestem zadowolony. W moim modelu jest centralny zamek pneumatyczny i juz dwa razy popmka mi siadla - raz kupilem uzywke za 100zl, innym razem jakis magik mi ja naprawil. Wynika to z tego, ze w miejscu gdzie jest pompka (z tylu nad swiatlem) czasem podcieka woda (przy duzych ulewach). Ale twoj egzemplarz moze tego nie miec. pozdr
klechu

Data: 2010-08-03 11:56:52
Autor: Michał
VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie

[...]

Ze spalanie w trasie to chyba w takim razie żart. E36 318tds Compact spali tyle samo:

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e36/e36_compact/163/e36_318tds_compact.html

A w mieście 1-2 więcej...

Pozdrawiam

Data: 2010-08-03 07:40:16
Autor: Arek ;-)
VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie
SDI jest dobry, bo idioto i portfelo odporny. Nie ma się co zepsuć,
nie zaboli po kieszeni i jezdzi na opale.Do miasta super fura, lepsza
niz 1.0 i 1.4 w benzynie. Na "spokojne" trasy tez ujdzie. Szukalbym
Polowy po FL, wyglada bardziej wspoleczesnie. Ew ibize w lepszym
wypasie (klima etc).

Data: 2010-08-03 13:31:32
Autor: klechu
VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie

> [...]
> 6,5.

Ze spalanie w trasie to chyba w takim razie żart. E36 318tds Compact spali tyle samo:

W zeszlym roku, w lecie trasa bochnia - różan - bochnia. Prawie 1000km, średnie spalanie 5,0. Ale rzadko przekraczalem 130. Drugim razem taka sama trasa, bylo chyba 5,20. W "krotszych" trasach i przy szybszej jezdzie jest w okolicy 5,5. Autko mam od prawie dwoch lat i sprawdzalem spalanie wielokrotnie. pozdr
klechu

--

VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie