Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   VW Polo 6n2 1.9D - strzelil pasek od alternatora

VW Polo 6n2 1.9D - strzelil pasek od alternatora

Data: 2012-03-10 14:11:40
Autor: Michał
VW Polo 6n2 1.9D - strzelil pasek od alternatora
<jan-xx@gazeta.pl> napisał(a):
Hej, dzis w moim VW Polo 6n2 1.9D strzelil pasek od alternatora. Silnik (olej?) zagrzal sie do jakichs 105 - 110 stopni - wedlug wskaznika na
desce.
W ukladzie chlodniczym dosyc rozcienczony woda plyn chlodniczy. Na polu
bylo
okolo 10 stopni. Wylaczylem silnik i zostawilem auto. Zajrzalem pod maske, nie widzialem jakichs fajerwerkow z wyjatkiem cichego syczenia ze zbiorniczka wyrownawczego.

Mam pytania - jaka szansa w takich okolicznosciach, ze puscila uszczelka
pod
glowica albo zrobily sie inne powazne straty?
Czy moge pojechac tym samochodem kilka kilometrow do mechanika? Jechalbym
na
raty, zatrzymujac sie, gdy silnik bedzie sie za bardzo grzal.

Jak rozumiem, ten pasek napedza alternator, pompe wody i wspomaganie kierownicy.

Dziekuje i pozdrawiam,

Mi w silniku reno wywaliło po 3 fajerwerku, z czym pierwszy to był absurd
(targanie auta 160km/h po autostradzie bez 2 pasków - bo trzeba było dojechać).

w Volvo 2.0 po 2 fajerwerkach nic - tu się da jechać bez pompy wody, ale koło
70km/h. Poprzez fajerwerki rozumie od groma pary pod maską i wywalona wodą wszędzie (termostat poszedł) polo nie znam - raz prowadziłem diesla :)

--


VW Polo 6n2 1.9D - strzelil pasek od alternatora

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona