Data: 2011-05-02 21:45:29 | |
Autor: Adam Szewczak | |
VW Touran: 1.4 TSI (140KM) czy 2.0 FSI (150KM)? | |
Użytkownik "Krzysiek Supera" <niespodzianka@wielka.jest.to> napisał w wiadomości news:ipmubo$49t$1news.onet.pl... Witam Obecnie panuje downsize, ekologai itd itp. Niby ten TSI powinien przy spokojnym jezdzeniu mniej palic. Silnik jest nowszej konstrukcji. Ale teoria spiskowa mowi, FSI nie ma turbo np :P Awaryjnosc ? Teraz sie wszystko psuje, kwestia danej sztuki :P PZDr Adam |
|
Data: 2011-05-03 15:02:21 | |
Autor: Hektor | |
VW Touran: 1.4 TSI (140KM) czy 2.0 FSI (150KM)? | |
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał
Ale teoria spiskowa mowi, FSI nie ma turbo np :P Turbo chyba nie jest w tych (TSI) silnikach szczególnym problemem, a w FSI bywają kłopoty z nagarem, co nie oznacza, że jest to cecha dyskwalifikująca ten silnik. ZK |
|
Data: 2011-05-03 16:18:17 | |
Autor: kurdybanek | |
VW Touran: 1.4 TSI (140KM) czy 2.0 FSI (150KM)? | |
Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipoucu$dfd$1inews.gazeta.pl... Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał TSI używa również wtrysku bezpośredniego (jak FSI) więc problemy związane z nagarem również mogą się pojawić (zdaje się jednak, że są one spowodowane również stosowaniem "niewłaściwego" oleju). |
|
Data: 2011-05-03 22:54:59 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
VW Touran: 1.4 TSI (140KM) czy 2.0 FSI (150KM)? | |
W dniu 2011-05-03 15:02, Hektor pisze:
Turbo chyba nie jest w tych (TSI) silnikach szczególnym problemem, a w W _FSI_ podobno występują problemy z nagarem (np. 4.2 V8 FSI z RS4) ale w _TSI/TFSI_ podobnież nie ze względu na obecność turbo - źródło forum.streetracing.pl -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-05-04 08:49:38 | |
Autor: kurdybanek | |
VW Touran: 1.4 TSI (140KM) czy 2.0 FSI (150KM)? | |
W _FSI_ podobno występują problemy z nagarem (np. 4.2 V8 FSI z RS4) ale W sumie jak się zastanowić to całkiem możliwe, że turbo "zdmuchuje" do komory spalania olej osadzający się w dolocie. |
|