VW Touran - jak wyłaczyć światła

Data: 2009-11-26 21:51:40
Autor: Bugatti
VW Touran - jak wyłaczyć światła
Użytkownik "Biggie" napisał w wiadomości

A może kos zna jakiś inny sposób na to? CHciałbym aby swiatła działały tylko wtedy gdy je włącze

VAG-COM (lub nowsza jego odmiana VCDS) umożliwia wyłączenie modułu skandynawskiego DRL w module 09-Centralna Elektronika -
http://furmanka.blogspot.com/2006/02/wyczenie-dziennych-wiate-disabling.html

pozdrawiam

Biggie

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-11-26 22:05:06
Autor: Biggie

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości news:hempbt$kv5$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Ale oznacza to koniecznośc odwiedzenia serwisu :-(
I pewnie na tym się skończy. Samochód jest nowy więc nawet nie wiem czy mógłbym to zrobić poza serwisem żeby w razie czego nie stracić gwarancji

pzdr

Biggie

Data: 2009-11-27 10:54:46
Autor: J.F.
VW Touran - jak wyłaczyć światła
Użytkownik "Biggie" <bbb@b.pl> napisał w
[...]

No to ciekawe czy sie uda ... nie ma jakiejs unijnej dyrektywy ze swiatla maja wlasnie tak dzialac ?

J.

VW Touran - jak wyłaczyć światła