VW Touran - jak wyłaczyć światła

Data: 2009-11-27 09:38:31
Autor: glang
VW Touran - jak wyłaczyć światła
Mój touran ma fabrycznie ustawione włączanie świateł od razu po właczeniu zasilania. I nie ma opcji żeby je wyłaczyć kiedy pracuje silnik
Często zdrza się że czekam na kogoś w samochodzie z pracującym silnikiem i nie ma potrzeby zeby paliło sie światło.
Niestety mam tylko komputer MFA i jeżeli rozumnie czytam instrukcję to nie mam dostępu do zmian ustawień, a to oznacza zapewne koniecznośc odwiedzenia serwisu :-(
A może kos zna jakiś inny sposób na to? CHciałbym aby swiatła działały tylko wtedy gdy je włącze

Miałem już 2 Tourany i po prostu masz źle zaprogramowany komputer bo na stałe system skandynwaski. Jedź do serwisu i to zmień.
Zaprogramuj tak żeby włącznik świateł był zawsze w pozycji włączony. Wtedy działa Ci system skandynawski, living homei comming home i nie musisz pamiętać owłączaniu świateł.
Jak chcesz światła wyłączyć po prostu włącznik świateł ustawiasz w pozycji off i po bólu.
Najsmieszniejsze było to jak w ASO elektryk próbował ustawić mi to VAGiem i stwierdził że się nie da bo auto nie ma modułu. Kiedy go wyśmiałem i trochę się zawziąłem przyniósł ze swojego samochodu laptopa z wtyczką z allegro i mi to ustawił :) Potem VAG już widział wszystko OK. Można było zmieniać czasy living i comming home :)
No i najwazniejsze. Takie rozwiązanie powinno być obowiązkowe w każdym samochodzie!!
pzdr
GL

VW Touran - jak wyłaczyć światła