VW Touran koszt serwisu

Data: 2018-12-01 09:29:25
Autor: Kris
VW Touran koszt serwisu
W dniu piątek, 30 listopada 2018 22:17:20 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
Znajomy Niemiec wykombinował, że zrobi sobie w PL serwis swojego Tourana. Podobno wychodzi o połowę taniej, niż w DE.
Zakres roboty miałby objąć wymianę paska rozrządu, tarczy sprzęgła, pompy wody, pompy oleju plus to, co tam VW jeszcze przewiduje. Z tego, co wiem, to ma silnik 2,0 tdi, a serwis miałby dotyczyć obsługi na 200 kkm.
Czy ktoś z Kolegów się orientuje ile może kosztować taki serwis w ASO a ile w innych warsztatach (razem z częściami)?
TIA

Ile w ASO to nie mam pojęcia
Rozrząd jak ostatnio słyszałem jak mój mechanik z klientem się umawiał to 350zł robocizna. Ceny zestawów  rozrządu znajdziesz na allegro. Ale to w jakimś peugeocie było a ponoć sa auta co rozrząd z drugiej strony mają i pół klamota trzeba rozebrać żeby wymienić. Wtedy cen inna pewnie.
ALe ogólnie u nas na warsztatach robocizna to ok 80zł za godzinę liczą a ceny materiałów masz na allegro

Data: 2018-12-01 18:52:06
Autor: Jacek
VW Touran koszt serwisu
W dniu 01.12.2018 o 18:29, Kris pisze:
Ile w ASO to nie mam pojęcia
ALe ogólnie u nas na warsztatach robocizna to ok 80zł za godzinę liczą a ceny materiałów masz na allegro
Problem w tym, że to nie ja robię tylko znajomy z DE, a on poza ASO auta nie odda, bo "nie ma zaufania".
Jacek

Data: 2018-12-01 11:37:06
Autor: Kris
VW Touran koszt serwisu
W dniu sobota, 1 grudnia 2018 18:52:08 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
Problem w tym, że to nie ja robię tylko znajomy z DE, a on poza ASO auta nie odda, bo "nie ma zaufania".

To nie rozumiem w czym problem i czemu pytasz o koszt w "innych warsztatach"
A "w czym problem"bo pewnie jak byście zakres robót do ASO wysłali to Wam odeślą kosztorys.
Zresztą co tam rozczulać się z ASO się nad klamotem z 200tys przebiegu. Byle warsztat sobie z tym poradzi a i zamienniki mu nie straszne.

Data: 2018-12-01 22:30:47
Autor: Jacek
VW Touran koszt serwisu
W dniu 01.12.2018 o 20:37, Kris pisze:
To nie rozumiem w czym problem i czemu pytasz o koszt w "innych warsztatach"
Nie ma problemu. Nie moje auto i nie moja kasa, ale pytam o koszt "w innych warsztatach" z czystej ciekawości, bo może się okazać, że jak się Niemiec dowie, że w ASO kosztuje X zł a nie w ASO 1/2 X to może "nabierze zaufania" ;-)

A "w czym problem"bo pewnie jak byście zakres robót do ASO wysłali to Wam odeślą kosztorys.
Tak też zrobiłem, ale na razie nie odpisali. Czekam.
Zresztą co tam rozczulać się z ASO się nad klamotem z 200tys przebiegu.
Ten klamot to ma max 4 lata. Gość jest na emeryturze i dużo podróżuje, z czego połowę przebiegu robi z przyczepą.
Jacek

Data: 2018-12-02 01:25:11
Autor: Kris
VW Touran koszt serwisu
W dniu sobota, 1 grudnia 2018 22:30:50 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
Ten klamot to ma max 4 lata. Gość jest na emeryturze i dużo podróżuje, z czego połowę przebiegu robi z przyczepą.

Czyli klamot. Oczywiście pojeżdzi jeszcze kilka lat ale przepłacanie w ASO mija się z celem w tym wypadku. A co do braku odpowiedzi z ASO wyślij meila do kilku ASO i z któregoś w końcu dostaniesz szybką wycenę

Data: 2018-12-02 11:59:59
Autor: Budzik
VW Touran koszt serwisu
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

[...]

Nieodpowiadanie na maile o cene w ASO to norma - tak szanuja klientów...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2018-12-02 07:34:08
Autor: Kris
VW Touran koszt serwisu
W dniu niedziela, 2 grudnia 2018 13:00:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> wycenę > Nieodpowiadanie na maile o cene w ASO to norma - tak szanuja klientów...

Potrzebowałem dorobić i zaprogramować(centralny, immo) drugi kluczyk do peugeota więc wysłałem zapytanie meilem do 5 ASO
Z dwóch dostałem odpowiedzi ceny co do złotówki takie same, 3 mnie olały
Inna sprawa że wyceny na ok 800zł były wiec postanowiłem skorzystać z allegro i zaprogramować sam(łącznie poniżej 200zł się zmieszczę)
PIN do immo był potrzebny, nie miałem. Na forach ludzie piszą że taki PIN w aso od ręki ok 150zł a jak zamówisz naklejkę(część serwisowa o nr xxxx.xx) to na tej naklejce będzie ten pin i kosztuje to 10zł ale 2 tyg czekania
Kolejne zapytanie więc do 5 aso wysłałem o podanie pin na podstawie vin
2 odpowiedzi dostałem(te same aso co wcześniej)- jedna że zęści o nr xxx.xx nie ma możliwości zamówić jak przyjadę to za 150zł mi ten pin od ręki wygenerują, druga że mam przesłać vin i taką naklejkę z pinem mi zamówią. Do odbioru za ok 2tyg- koszt 28zł
Tak więc zależy od konkretnego aso jak klienta traktują

Data: 2018-12-02 12:44:52
Autor: Jacek
VW Touran koszt serwisu
W dniu 02.12.2018 o 10:25, Kris pisze:

 przepłacanie w ASO mija się z celem w tym wypadku.
Weź to Niemcowi wytłumacz, jak zawsze jeździ do ASO. Kiedyś w poprzednim Touranie :-) padł mu akumulator, bo auto stało tydzień nie jeżdżone. Chciał jechać do ASO na lawecie. Ponieważ miałem z sobą prostownik, to mu chciałem aku naładować. 3 razy się pytał, czy to nie zaszkodzi, a w końcu, jak zobaczył na prostowniku napis Bosch, to się łaskawie zgodził. Potem i tak pojechał do ASO, gdzie mu co trzeba zmierzyli, dali papier i skasowali ileś tam Euro.
Jacek

VW Touran koszt serwisu