VW Touran - poziom hałasu

Data: 2009-05-17 22:08:42
Autor: emes
VW Touran - poziom hałasu

Użytkownik "Biggie" <bbb@b.pl> napisał w wiadomości news:guppq8$cde$1news.supermedia.pl...
Witam
Czy ktoś widział gdzieś w sieci wyniki pomiarów poziomu hałasu we wnętrzu VW Tourana - dla różnych silników i różnych prędkości?
Dumam nad zakupem 1.4 TSI ew. 2.0 TDI, wady i zalety poznałem, przeczytałem sporo subiektywnych opinii o hałasie, wolałbym jednak poczytać obiektywne wyniki pomiarów.

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - proszę o cynk :-

 bierzesz i uruchamiasz sobie otomoto, dzwonisz do najblizszego wlasciciela tourana 1.4 i 2.0, pakujesz sie do obydwu i testujesz lopatologicznie.

VW Touran - poziom hałasu