VW, sprężyna talerzowa, górne gniazdo sprężyny

Data: 2012-02-22 00:49:16
Autor: Czarek Daniluk
VW, sprężyna talerzowa, górne gniazdo sprężyny
On Feb 21, 10:24 pm, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
Jak się okazuje ciężki temat.

VW już się do tego nie przyznaje, wycofano w 2010 roku.
Nr.
823 512 113

81' - Scirocco mk2, golf 1, jetta1.

Czy ktoś jest w stanie to zlokalizować w kraju? :)

Pozdrawiam,

Znaczy się ta blacha co jest pod sprężyną ?
Pewnie tylko pozostaje Ci szrotowisko ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-02-22 10:48:04
Autor: Nex@pl
W dniu 2012-02-22 09:49, Czarek Daniluk pisze:

Znaczy się ta blacha co jest pod sprężyną ?
Pewnie tylko pozostaje Ci szrotowisko ;)

Pozdrawiam !

Nad sprężyną... pod sprężyna jest blacha na amortyzatorze.

I nie jest to kielich w nadwoziu :)

Data: 2012-02-22 02:24:05
Autor: Czarek Daniluk
On Feb 22, 10:48 am, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
> [...]

> Pewnie tylko pozostaje Ci szrotowisko ;)

> Pozdrawiam !

Nad sprężyną... pod sprężyna jest blacha na amortyzatorze.

No nad.
Wiem o co chodzi - później jakaś podkładka, potem łożysko w poduszce i
nakrętka od góry.

Pozdro !

VW, sprężyna talerzowa, górne gniazdo sprężyny