VW zamiennik radia?

Data: 2016-07-13 22:54:25
Autor: RobertS
VW zamiennik radia?
witam

fabryczne radio w VW szału nie robi, jakie proponujecie zamienniki?

RobertS

Data: 2016-07-13 23:02:00
Autor: Irokez
VW zamiennik radia?
W dniu 2016-07-13 o 22:54, RobertS pisze:
witam

fabryczne radio w VW szału nie robi, jakie proponujecie zamienniki?

Pioneer AVIC-F88DAB
http://www.pioneer-car.eu/pl/pl/products/avic-f88dab

--
Irokez

Data: 2016-07-13 23:05:50
Autor: RobertS
VW zamiennik radia?
W dniu 2016-07-13 o 23:02, Irokez pisze:

Pioneer AVIC-F88DAB
http://www.pioneer-car.eu/pl/pl/products/avic-f88dab

dzięki, masz i używasz?

ps
czy to jest Plug&Play czy trzeba coś w instalacji przerabiać?

RobertS

Data: 2016-07-13 14:45:17
Autor: Zenek Kapelinder
VW zamiennik radia?
Radio po przekreceniu galki ma grac a nie jakies p&p byc. Po co dobre radio w samochodzie skoro w samochodzie odsluch jest chujowy. No chyba ze glosne umpa umpa ma robic tak ze sie sam bagaznik otwiera, to sie nie czepiam.

Data: 2016-07-14 00:11:37
Autor: RobertS
VW zamiennik radia?
[...]

P&P ma być żebym nie musiał się męczyć z kablami. Wypinam jedno i wpinam drugie. A nie jakieś kombinacje, dorabianie etc...

Odsłuch to miałeś kijowy jak grało Safari 5, teraz jest nieco lepiej.

RobertS

Data: 2016-07-13 15:44:59
Autor: Zenek Kapelinder
VW zamiennik radia?
Jestes fanem reklam ze chcesz je odsluchiwac w dobrej jakosci?

Data: 2016-07-14 10:59:44
Autor: RobertS
VW zamiennik radia?
Jestes fanem reklam ze chcesz je odsluchiwac w dobrej jakosci?

reklam? jest taki przycisk mute, i ja z niego korzystam

RobertS

Data: 2016-07-14 20:13:25
Autor: xyz
VW zamiennik radia?
W dniu 2016-07-14 o 10:59, RobertS pisze:
Jestes fanem reklam ze chcesz je odsluchiwac w dobrej jakosci?

reklam? jest taki przycisk mute, i ja z niego korzystam

po wciśnięciu mute każde gra tak samo ;)

--
-- - xyz

Data: 2016-07-16 00:32:36
Autor: __Maciek
VW zamiennik radia?
Thu, 14 Jul 2016 20:13:25 +0200 xyz <xyz@interia.pl> napisał:

Jestes fanem reklam ze chcesz je odsluchiwac w dobrej jakosci?

reklam? jest taki przycisk mute, i ja z niego korzystam

po wciśnięciu mute każde gra tak samo ;)

https://www.youtube.com/watch?v=vTypE30E8Qc
:-)

Data: 2016-07-15 16:00:24
Autor: Zenek Kapelinder
VW zamiennik radia?
Nie boisz sie ze za szybko sie przycisk zepsuje?

Data: 2016-07-14 20:47:58
Autor: Irokez
VW zamiennik radia?
[...]

Wiesz co, ale producenci aut naprawdę potrafią spierdolić radio.
Mam Avensis T25 i po przesiadce na Pioneera naprawdę jest różnica.
Nie zmieniałem głośników fabrycznych bo zupełnie dają radę z tym radiem.
Nie potrzebuję umpa umpa, chciałem przyjemny w odsłuchu i nie męczący dźwięk, i mam.

--
Irokez

Data: 2016-07-15 17:18:21
Autor: RadoslawF
VW zamiennik radia?
W dniu 2016-07-14 o 20:47, Irokez pisze:
[...]

Księgowi.
Przeważnie w celu zaoszczędzenia dziesięciu czy pięciu eruo na aucie.

Pozdrawiam

Data: 2016-07-14 21:19:52
Autor: Yogi\(n\)
VW zamiennik radia?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:nm6afe$hbn$4sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Mam starszy (sporo, bo sześcioletni), na Windows CE i była to jedna z fajniejszych inwestycji w samochód.  Nawigacja - rewelacja, bluetooth bez zastrzeżeń, gra bardzo ładnie. Jedyny problem polega na tym, że po wpięciu 16 GB pena podnosi się dośc długo, bo za każdym uruchomieniem go skanuje. Bez niego podnosi się mniej niż 2 minuty, z nim ok. pięciu.
Instalacja nie była plug and play, trzeba było kupić kostki do instalacji samochodu. Polutowałem samodzielnie, ale oczywiście możesz załatwić sprawę kostkami ISO (tj. jedna do instalacji auta, druga do radia a je łączysz ze sobą właśnie ISO). Kamerę cofania trzeba było pociągnąć do klapy, subwoofer i wzmacniacz tez wymagały ciągnięcia kabli (to znaczy, fabryczne głośniki napędza pioneer, chciałem też je zmieniać, ale uznałem, że nie ma potrzeby, bo grają o niebo lepiej niż na fabrycznym). Musiałem dokupić moduł, żeby obsługiwać radio z kierownicy (ale to już P&P się odbyło). Ale można wszystko ogarnąć samodzielnie, jeśli nie ma się dwóch lewych rąk i spędzi się odrobinę czasu na forach, gdzie wszystko jest opisane.
Jeśli chcesz tylko wymienić radio, to wystarczy dokupić kostkę (ok. dychy na allegro), moduł do guzików kierownicy (ok. 200 PLN) i ramkę do radia, bo zapewne oryginalna nie będzie pasować (moja kosztowała 260 z przesyłką, ale do popularnych samochodów będzie sporo taniej). No i naumieć się wyciągania radia. Jak masz dwie lewe ręce, to jeszcze ~stówka za instalację. A jeśli chcesz naprawde dobrego odsłuchu, to subwoofer, wzmacniacz, wymiana głośników i wygłuszenie drzwi - ale to niejednokrotnie może podwoić wartość pojazdu.

--
Yogi(n)

Data: 2016-07-14 12:27:49
Autor: t-1
VW zamiennik radia?
W dniu 13.07.2016 o 22:54, RobertS pisze:
witam

fabryczne radio w VW szału nie robi, jakie proponujecie zamienniki?

Co to jest robienie szału przez radio w samochodzie?

Data: 2016-07-14 12:35:34
Autor: twistedme
VW zamiennik radia?
W dniu 2016-07-14 o 12:27, t-1 pisze:
W dniu 13.07.2016 o 22:54, RobertS pisze:
witam

fabryczne radio w VW szału nie robi, jakie proponujecie zamienniki?

Co to jest robienie szału przez radio w samochodzie?

No właśnie, chodzi o wymianę głośników, żeby było lepiej słychać? Czy samego radia, żeby miało więcej funkcji? Mp3, BT, nawigacja itd?

Kiedyś napalałem się na coś w tym stylu, ale mi przeszło

http://allegro.pl/audi-a4-b6-gps-android-4-4-wifi-3g-dvr-dvb-t-cam-i6271908216.html

Data: 2016-07-14 14:21:48
Autor: PiteR
VW zamiennik radia?
na  ** p.m.s **  twistedme pisze tak:

No właśnie, chodzi o wymianę głośników, żeby było lepiej słychać?
Czy samego radia, żeby miało więcej funkcji? Mp3, BT, nawigacja
itd?

Jeśli już jesteśmy przy głośnikach.

Ciekawi mnie czy w nowych wozach głósniki też stykają się tyłem z mokra stroną drzwi czy jest zastosowany jakiś chytry patent, osobna komora głośnika itp?

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-07-14 21:14:35
Autor: Mateusz Bogusz
VW zamiennik radia?
Jeśli już jesteśmy przy głośnikach.

Ciekawi mnie czy w nowych wozach głósniki też stykają się tyłem z mokra
stroną drzwi czy jest zastosowany jakiś chytry patent, osobna komora
głośnika itp?

A jakim się stykają? W starej skodzie czy audi, jest wgłębienie w gąbce która zakrywa całe drzwi. W oplu głośnik ma plastikową komorę która osłania tył głośnika i jednocześnie polepsza brzmienie.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-07-14 22:44:15
Autor: PiteR
VW zamiennik radia?
na  ** p.m.s **  Mateusz Bogusz pisze tak:

Jeśli już jesteśmy przy głośnikach.

Ciekawi mnie czy w nowych wozach głósniki też stykają się tyłem z
mokra stroną drzwi czy jest zastosowany jakiś chytry patent, osobna
komora głośnika itp?

A jakim się stykają?

https://youtu.be/D4311XR_6II

http://tinyurl.com/hz22l4j

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-07-14 18:07:25
Autor: t-1
VW zamiennik radia?
W dniu 14.07.2016 o 12:35, twistedme pisze:

[...]

Pytający nie odpowiedział, ale nie o to chyba chodzi.
Radio z przykładu było by droższe niż rzeczony golf.
Chodzi raczej o głośne łubu-dubu, czyli z napisem moc 500W.

Data: 2016-07-17 23:03:50
Autor: RobertS
VW zamiennik radia?
W dniu 2016-07-14 o 18:07, t-1 pisze:

Pytający nie odpowiedział, ale nie o to chyba chodzi.
Radio z przykładu było by droższe niż rzeczony golf.
Chodzi raczej o głośne łubu-dubu, czyli z napisem moc 500W.

coś w ten deseń, ale używane odtwarzacze rns 510 są w większości "niewiadomego" pochodzenia, każdy sprzedające zarzeka się, że full legal, gwarantuje, napisze "gwarancję", ale faktura/rachunek już nie, a jak pytam czy zgadzają się na sprawdzenie legalności w aso to kontakt się szybko urywa

RobertS

Data: 2016-07-21 03:17:04
Autor: przemek.jedrzejczak
VW zamiennik radia?
-- każdy sprzedające zarzeka się, że full legal, gwarantuje, napisze "gwarancję", ale faktura/rachunek już nie, a jak pytam czy zgadzają się na sprawdzenie legalności w aso to kontakt się szybko urywa

pytanie ile chcesz wydac ... nowy zamiennik Kenwooda DNX525DAB to 800 euro uzywka na ebayu czasami po 500 ale szybko znika ... ew. jakas chinska podrobka od alibaby

P.

Data: 2016-07-17 23:00:52
Autor: RobertS
VW zamiennik radia?
W dniu 2016-07-14 o 12:27, t-1 pisze:

Co to jest robienie szału przez radio w samochodzie?

głównie chodzi o to, że wolałbym mieć wszystko w jednym: radio/cd + navi + tel. w jednym miejscu, a nie jak w taxi

stąd pomysł, aby całość zintegrować

teraz mam rcd 315, a myślałem coś a la rns 510

ps
w toyocie miałem fabryczne radio i jedynie po jakimś czasie głośniki zmieniłem (niewielki koszt, a różnica spora), teraz głośniki są ok tylko radio nieco biedne w funkcje

RobertS

VW zamiennik radia?