VYPER się rozsycha :-) (market)

Data: 2009-10-06 03:56:38
Autor: Tomek
VYPER się rozsycha :-) (market)
No właśnie, może ktoś pomoże?
Ok. 50 nurków, stan niemalże idealny, cały komplet.
W zestawie interfejs.

Kontakt tylko tel. - 502 266 321

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-10-06 13:02:27
Autor: Włodzimierz Kołacz
VYPER się rozsycha :-) (market)

Użytkownik "Tomek" <toomaszpiotrowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d955fba-107a-4875-b4d9-1b27432595c5k41g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Włóż go do wanny :-) Powinien szybko zamoknąć :-) Międzymordzia nie wkładaj do wody bo tam kabelki mogą nasiąknąć wodą...
Pozdrawiam Włodek
ps. a ile ma kosztować ta pomoc?

Data: 2009-10-06 05:06:38
Autor: Tomek
VYPER się rozsycha :-) (market)
On 6 Paź, 13:02, "Włodzimierz Kołacz" <div...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Tomek" <toomaszpiotrow...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:0d955fba-107a-4875-b4d9-1b27432595c5k41g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Średnia rynkowa? Hmm...800?
Nad wanna wisi w pogotowiu maszcze z fajką, na jakiś czas powinno
wystarczyć ;-)

Data: 2009-10-06 14:07:35
Autor: qlphon
VYPER się rozsycha :-) (market)
No właśnie, może ktoś pomoże?
Ok. 50 nurków, stan niemalże idealny, cały komplet.
W zestawie interfejs.

ps. a ile ma kosztować ta pomoc?

nabyłem niedawno takowego ze niecaleńkie 500 z przesyłkš i to w czasie górki cenowej
a zacna to maszynka ;-)

Data: 2009-10-06 07:58:24
Autor: Tomek
VYPER się rozsycha :-) (market)
On 6 PaŸ, 14:07, "qlphon" <qlp...@poczta.fm> wrote:
> [...]
> ps. a ile ma kosztować ta pomoc?

nabyłem niedawno takowego ze niecaleńkie 500 z przesyłkš i to w czasie górki

Te, Kulfonik, zamilcz proszę. :-)
Dzięki.

Data: 2009-10-07 02:31:36
Autor: toja siepytam
VYPER się rozsycha :-) (market)
A dlaczego ma zamilknać ?
Dość tego walenia w bambuko przez sprzedawców sprzętu nurkowego - z
tym przymiotnikiem wszystko jest o 30% droższe, a wystarczy poszperać
w google i masz linka do sprzedawcy (oficjalnego dealera suunto) który
sprzedaje nowiutkie vyper z gwarancją dużo taniej niż sklepy nurkowe,
do tego interfejs z aledrogo i masz nowiutki komplet za 1000 PLN
Na szczęście złotówka sie umacnia i za niedługo znów się bedzie
opłacało sprowadzać sprzęt z zagranicy.

VYPER się rozsycha :-) (market)