VZM-1 a brak dochodów

Data: 2012-01-11 02:48:45
Autor: Paweł Szostek
VZM-1 a brak dochodów
Aby składać VZM-1 i liczyć na zwrot VAT za materiały budowlane trzeba
mieć chyba tytuł prawny do lokalu?
Ja taki tytuł posiadam, tylko problem w tym, że nie mam dochodów i gdy
odliczyłbym sobie VAT,
to US mógłby mnie wziąć "pod lupę".
Remont mieszkania (materiały budowlane będą kosztować około 5000 zł)
zamierzam sfinansować
z pieniędzy syna (który zresztą mieszka ze mną w tym mieszkaniu),
problem tylko w tym, że
mój syn nie ma tytułu prawnego do tego mieszkania, więc mimo że  w nim
mieszka,
to nie może chyba składa VZM-1?
Co więc zrobić? Może rozwiązaniem byłoby podpisanie umowy użyczenia
lokalu z synem - czy wtedy
uzyskałby on tytuł prawny do lokalu? Bo jeżeli tak, to wówczas faktury
VAT i VZM-1 byłyby na niego
i wówczas US nie powinien się do syna przyczepić skąd miał na ten
remont pieniądze,
bo syn wykazuje dość duże dochody.
Może jest jakieś inne rozwiązanie?

VZM-1 a brak dochodów