Vaclav Klaus obsesyjnie nienawidzi Niemców?...

Data: 2009-10-13 07:15:40
Autor: Tzva Adonai
Vaclav Klaus obsesyjnie nienawidzi Niemców?...
Vaclav Klaus - prezydent, którego się wstydzę.

Niemców nikt się dziś w Czechach nie obawia. Z jednym wyjątkiem -
prezydenta Vaclava Klausa. Ten człowiek choruje z nienawiści do
wszystkiego co niemieckie.

Prezydent stanął w jednym rzędzie z czeskimi komunistami, neonazistami
i nacjonalistycznymi politykami, którzy w Parlamencie Europejskim
zasiadają w ławach z Le Penem i jego podobnymi.

Ja, w imieniu normalnych Czechów, niniejszym przepraszam Unię. Wstydzę
się, że Vaclav Klaus jest naszym prezydentem. Proszę, wybaczcie nam
to. Więcej już tego nie zrobimy.

http://wyborcza.pl/1,75477,7132435,Vaclav_Klaus___prezydent__ktorego_sie_wstydze.html

***

Vaclav Klaus straszy Niemcami

Czeski prezydent Vaclav Klaus stawia Unii Europejskiej nowe żądania w
sprawie ratyfikacji traktatu lizbońskiego. - Nie podpiszę go bez
dodatkowych gwarancji, które zabezpieczą Czechy przed roszczeniami
majątkowymi Niemców - ogłosił w piątek w Pradze.

http://wyborcza.pl/1,75248,7129878,Vaclav_Klaus_straszy_Niemcami.html

Data: 2009-10-13 08:37:46
Autor: Antenka
On 13 Paź, 16:15, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Chciałeś chyba powiedzieć, że straszy NIEMIECKĄ UNIĄ  EUROPEJSKĄ !

Antenka

Data: 2009-10-13 14:21:20
Autor: Karol
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
http://wyborcza.pl/1,75248,7129878,Vaclav_Klaus_straszy_Niemcami.html

Czesi sa w lepszej sytuacji, anizeli Polacy, bo nie maja gadzinowki
antyczeskiej w postaci GW-na.

Data: 2009-10-13 17:23:38
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:

[...]

Niegłupi facet. I na dodatek uczciwy -  dba o interes swoich rodaków.

Data: 2009-10-13 08:41:12
Autor: Antenka
Vaclav Klaus obsesyjnie nienawidzi Niemców?...

Niegłupi facet. I na dodatek uczciwy -  dba o interes swoich rodaków.

Jedyna w nim nadzieja :-(

Antenka

P.s. Polecam jego książkę o "terrorze" tzw. globalnego ocieplenia
"Błękitna planeta w zielonych okowach".

Data: 2009-10-13 23:04:00
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Obawiam się że jednak że samotnie nie jest nic zrobić :-( . Nawet ten "eurosceptyk" P. Kaczyński przeszedł na "ciemna stronę mocy" :-( .
Niestety książki nie kupie. Ja jako kandydat na "czerwonego" mam obowiązek być proekologiczny ;-)

Data: 2009-10-13 15:03:59
Autor: Antenka
On 13 Paź, 23:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

"eurosceptyk" P. Kaczyński przeszedł na "ciemna stronę mocy" :-( .
Niestety książki nie kupie. Ja jako kandydat na "czerwonego" mam

Ale nie wolno Ci tkwić w błędzie, Jędrek. ;-)

Antenka

Data: 2009-10-14 09:45:21
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wiem, ale dopiero czas pokaże co jest błędem :-\

Data: 2009-10-14 11:20:52
Autor: Imię Nazwisko
Vaclav Klaus obsesyjnie nienawidzi Niemców?...
Może historia się powtórzy:

Les Allemands étaient chez moi
On m'a dit résigne toi
Mais je n'ai pas pu
Et j'ai repris mon arme.

http://french-chanson.narod.ru/partisan.html

Oby wytrwał w resistance.

Pozdrawiam

Vaclav Klaus obsesyjnie nienawidzi Niemców?...