Vaio SZ71 i Momentus XT - chyba sukces?:)

Data: 2011-11-19 20:03:52
Autor: Norman
Vaio SZ71 i Momentus XT - chyba sukces?:)
Witam grupowiczów,

Chyba ze dwa razy pisałem tutaj o moich przygodach z tandemem Sony Vaio SZ71XN oraz dyskiem Seagate Momentus XT 500 GB. Po ponad półrocznej zabawie chyba udało mi się rozwiązać problem - a właściwie firmie Seagate:) Chodziło o stopniowe "chamienie" komputera po nawet godzinie użytkowania przy kilkunastu zakładkach w Chrome, Firefoxie i kilku innych programach (Outlook, Excel, itp.). Oczywiście wszystko działało jednocześnie. Dotychczasowym remedium był restart kompa (upierdliwość rozwiązania spora) lub odpalenie defragmentacji - gdzie już po pierwszej sekundzie działania defraga komp dostawał życia i wszystko pięknie śmigało:) - do czasu - później znowu defrag i tak w kółko:)
Całkiem niedawno dowiedziałem się, że Seagate wydało nowy firmware do tego dysku sygnowany numerkiem 28. Tak więc aktualizujemy ponownie:) No i dzisiaj jest już kolejny dzień gdy maszyna działa w iście szatańskim tempie:) Mała rzecz a jak cieszy:)

Pozdr.
J.

Data: 2011-11-19 20:21:07
Autor: Rafal Lukawski
[...]

Dzięku za update ;)

Vaio SZ71 i Momentus XT - chyba sukces?:)