Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy

Data: 2010-02-26 19:11:18
Autor: Slawek
Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy
Witam Grupowiczow,
wybieramy sie do Val Thorens w polowie marca, jade tam po raz pierwszy i ciekaw jestem jak wyglada sprawa przejazdu przez Szwajcarie. Chodzi mi przede wszystkim o to, czy mozna bez obawy przewiezc zasoby jedzenia i krajowego piwa :)
Pozdrawiam serdecznie
S.

Data: 2010-02-26 19:19:50
Autor: Fafek
Slawek pisze:
[...]

Teoretycznie kontroli nie ma, autokarów na tranzycie w ogóle nie zatrzymują.
Natomiast polecam zatrzymać się w supermarkecie w Albertville
(jakiś Carrefour o ile pamiętam), puszka piwa tam kosztuje 0.70e, w sklepie
w VT ta sama puszka 1.50e... inne rzeczy spożywcze podobnie. Val Thorens pod tym
względem jest drogie jak cholera :>

Maciek

Data: 2010-02-26 19:35:03
Autor: Slawek
Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy
Teoretycznie kontroli nie ma, autokarów na tranzycie w ogóle nie zatrzymują.
Jedziemy wlasnym autem, mam nadzieje ze bedzie podobnie :)
Val Thorens jest drogie jak cholera :>
Slyszalem :) dlategotez mamy zamiar zaopatrzyc sie w dobre i niedrogie produkty krajowe, ewentualnie uzupelnic tam gdzie poleciles :)
Pzdr
S.

Data: 2010-02-26 20:35:10
Autor: Krzychoo
Slawek pisze:

ciekaw jestem jak wyglada sprawa przejazdu przez Szwajcarie. Chodzi mi przede wszystkim o to, czy mozna bez obawy przewiezc zasoby jedzenia i krajowego piwa :)

Jeśli nie pojedziesz małym przejściem granicznym to spoko.

Jeśli jednak tak, to masz kontrolę jak w... banku szwajcarskim.

--
Krzychoo

Data: 2010-02-26 22:18:01
Autor: Slawek
Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy
Jeśli nie pojedziesz małym przejściem granicznym to spoko.
Jeśli jednak tak, to masz kontrolę jak w... banku szwajcarskim.
He,he :) a malo to jakie jest ?
Myslalem leciec E35/A5 przez DE zostawiajac Freibrurg po lewej i dalej na Bazylee ...moze tak byc ?
Jak to w ogole z tym zarciem jest ? Mozna przewiezc czy nie ?
Pozdrowionka
S.

Data: 2010-02-27 10:41:52
Autor: J.F.
On Fri, 26 Feb 2010 19:11:18 +0100,  Slawek wrote:
[...]

Objechac Szwajcarie - w unii piwa mozna przewozic 110 litrow na osobe
:-)

J.

Data: 2010-02-27 16:01:34
Autor: Slawek
Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy

Objechac Szwajcarie - w unii piwa mozna przewozic 110 litrow na osobe
  :) Moze sie zmiescimy w limicie :)
Pzdr
S.

Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy