Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy

Data: 2010-02-27 10:41:52
Autor: J.F.
Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy
On Fri, 26 Feb 2010 19:11:18 +0100,  Slawek wrote:
wybieramy sie do Val Thorens w polowie marca, jade tam po raz pierwszy i ciekaw jestem jak wyglada sprawa przejazdu przez Szwajcarie. Chodzi mi przede wszystkim o to, czy mozna bez obawy przewiezc zasoby jedzenia i krajowego piwa :)

Objechac Szwajcarie - w unii piwa mozna przewozic 110 litrow na osobe
:-)

J.

Data: 2010-02-27 16:01:34
Autor: Slawek
Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy

Objechac Szwajcarie - w unii piwa mozna przewozic 110 litrow na osobe
  :) Moze sie zmiescimy w limicie :)
Pzdr
S.

Val Thorens przez Szwacjarie - potencjalne problemy