Valerio, ty knurze wytarzany w GWnie.

Data: 2011-03-12 17:59:47
Autor: cytryna
Valerio, ty knurze wytarzany w GWnie.
 Temat  Grupa   Treść  Byłeś i pozostaniesz prostackim chamem bo takim się urodziłeś-Valerio !
Tu masz rojenia kolejnego wydymanego, czytaj i zastanów się nad swoim losem:
 "No Bronku, ty już swoje odsłużyłeś, a teraz ja bym chciał usiąść pod żyrandolem". Z tej perspektywy Komorowski będzie wyczekiwał na potknięcia Tuska - powiedział w drugiej części rozmowy z Onet.pl Paweł Piskorski. Szef SD spekuluje co do przyszłych losów Platformy Obywatelskiej: "Tusk »zamordował« mnie rękami Schetyny. Podobny los spotkał Olechowskiego, Gilowską, Rokitę i wielu innych. Gdy Schetyna za bardzo wyrósł w PO, to zdał sobie sprawę, że jest następny na liście szefa PO do wyeliminowania. Schetyna nie dał się premierowi »zamordować« tylko dlatego, że dobrze zna mechanizmy, którymi on się posługuje. Tusk wróci do eliminowania Schetyny po wyborach. Schetyna wciąż jest na jego liście za to, że zagraża jednowładztwu Donalda. Nie ma nic bardziej frustrującego dla lidera PO niż zmuszenie do podziału władzy w triumwiracie Tusk–Schetyna-Komorowski. PO czeka teraz ostre przeciąganie liny, jeśli chodzi o tworzenie list do Sejmu" . Jedna wielka banda chacharów z podwórka.   --

Valerio, ty knurze wytarzany w GWnie.