Van z dobrymi fotelami

Data: 2019-06-25 17:54:43
Autor: LordBluzg(R)
Van z dobrymi fotelami
W dniu 2019-06-25 o 16:23, Maciek pisze:

Czołem,

Które z dostawczaków zaadaptowanych na rodzinne vany występują w układzie z
6 osobnymni fotelami z podłokietnikami?
Moje pytanie dotyczy aut typu Peugeot Traveller, Opel Vivaro, Renault
Trafic, Citroen Jumpy, Ford Tourneo i innych europejskich.

Nie pytam o amerykany i "japońskie amerykany", bo tu mam komplet
informacji.

Nie pytam też o VW, bo ceny są chore.
Interesują mnie głównie auta starsze, z roczników 2005-2014.

KIA

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-06-25 19:40:10
Autor: Maciek
Van z dobrymi fotelami
Dnia Tue, 25 Jun 2019 17:54:43 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

KIA

Carnival? Sedona?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-06-25 21:06:13
Autor: LordBluzg(R)
Van z dobrymi fotelami
W dniu 2019-06-25 o 19:40, Maciek pisze:
Dnia Tue, 25 Jun 2019 17:54:43 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

KIA

Carnival? Sedona?

Choćby. Za wiele KIA modeli w tej klasie nie oferuje ale przynajmniej solidne fury, ewentualnie Hyundai (prawie to samo). Z resztą (pomijam podłokietniki) w każdym innym niż amerykan, siedzi się jak na kiblu.

Data: 2019-06-26 14:25:54
Autor: Maciek
Van z dobrymi fotelami
Dnia Tue, 25 Jun 2019 21:06:13 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

Choćby. Za wiele KIA modeli w tej klasie nie oferuje ale przynajmniej solidne fury,

Sedona jest w śladowych ilosciach, a starszego Carnivala (nowszy ma kanapę
zamiast fotei) odrzuciłem przez problemy z wtryskami. Ale generalnie też
nie ma ich dużo na rynku.
Markę lubię, mam Sportage'a.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-06-26 15:28:15
Autor: LordBluzg(R)
Van z dobrymi fotelami
W dniu 2019-06-26 o 14:25, Maciek pisze:

[...]

Akurat mam Carnivala z 2006 w automacie (tego starszego) ostatni z taśmy. Miał problem z wtryskami przy 90tys ale po regeneracji (kpl za 1500zł) zrobił do dzisiaj 220tys i nic mu nie dolega. Koszt jak widać malutki bo reszta bez wymiany i wszystko działa poprawnie, aha wymieniłem teleskopy tylne...bo gumy się zlasowały a nie szło tego rozkręcić więc gumówką odciąłem. Teleskop tylny to 80zł :D Trzymałbym go do śmierci ale już mi niepotrzebny taki autobus więc zejdzie niebawem a nie sprzedałem dotąd, bo...lepszego auta nigdy nie miałem w sensie usterek. Zero rdzy...bo nie po to waży 2,3T że blacha cienka :D Spokojnie drugie tyle jeszcze wyjedzie.

Myślę właśnie nad Sportage...ale chyba skręcę w Ceed (przedłużona) bo lubię markę właśnie za bezawaryjność w porównaniu do innych.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Van z dobrymi fotelami