Vat-7 - trzecia strona

Data: 2010-04-05 21:56:27
Autor: Budzik
Vat-7 - trzecia strona
Ostatno zauwazyłem, ze jest nowy wzór VAT-7 - zawierajacy trzecia storne na adnotacje US....
Ale juz w radio słyszałem, ze cos ma sie zmienic, i ze maja te trzecia strone skasowac.
Prawda to, czy obowiazuje i obowiazywac bedzie wzór 11 (stron 3)???

Data: 2010-04-06 09:21:54
Autor: Tomek
Vat-7 - trzecia strona
Dnia 05-04-2010 o 23:56:27 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  napisaĹ‚(a):

Ostatno zauwazyĹ‚em, ze jest nowy wzĂłr VAT-7 - zawierajacy trzecia storne  na
adnotacje US....
Ale juz w radio słyszałem, ze cos ma sie zmienic, i ze maja te trzecia
strone skasowac.
Prawda to, czy obowiazuje i obowiazywac bedzie wzĂłr 11 (stron 3)???

Chodzi Ci o to że Weiss gdzieś zadzwonił standardowo (nie)przygotowany
do rozmowy i go skasowaĹ‚y panie tak  ĹĽe nie wiedziaĹ‚ co powiedzieć ?

--
Tomek

Data: 2010-04-06 07:38:05
Autor: Budzik
Vat-7 - trzecia strona
Osobnik posiadaj±cy mail tomekziel@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Chodzi Ci o to że Weiss gdzie¶ zadzwonił standardowo (nie)przygotowany
do rozmowy i go skasowały panie tak  że nie wiedział co powiedzieć ?

chodzi mi o to, ze ktos mi mowił, ze gdzies słyszał... :)
(moze i u Weissa). No i chodzi mi o to, ze ostatnio zauwazyłem e trzecia strone i mi sie nóz w kieszeni otworzył...
Lece na strone zetki posłuchac, jak go skasowały.

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miło¶ci, 25dag namiętno¶ci, 2 jajka,

Data: 2010-04-06 11:58:31
Autor: Budzik
Vat-7 - trzecia strona
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Lece na strone zetki posłuchac, jak go skasowały.

niestety, jeszcze nie ma.
Kiedy była ta audycja?

Data: 2010-04-06 05:47:57
Autor: Jarek Andrzejewski
Vat-7 - trzecia strona
On 6 Kwi, 13:58, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Użytkownik Budzik budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> Lece na strone zetki posłuchac, jak go skasowały.

niestety, jeszcze nie ma.
Kiedy była ta audycja?

Jak nie ma, jak jest? :-) 2 marca...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-04-06 13:16:34
Autor: Budzik
Vat-7 - trzecia strona
Użytkownik Jarek Andrzejewski ptja.pl@googlemail.com ...

> Lece na strone zetki posłuchac, jak go skasowały.

niestety, jeszcze nie ma.
Kiedy była ta audycja?

Jak nie ma, jak jest? :-) 2 marca...

no wiem wiem, szukalem po słowie kluczowym VAT-7 a tam VAT7...

Data: 2010-04-06 12:53:26
Autor: Budzik
Vat-7 - trzecia strona
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Lece na strone zetki posłuchac, jak go skasowały.

niestety, jeszcze nie ma.
Kiedy była ta audycja?

juz znalazłem.
Rzeczywiscie dał sie Janusz zapedzic. Problem nalezało przedstawic inaczej - dlaczego, jezeli urzednicy potrzebuja miejsce do adnotacji - nie moga sobie dokładac dodatkowej kartki czy swojego, wewnetrznego formularza.
Przy ilu formularzac potrzebne sa jakies adnotacje? 1%? 2%?

Vat-7 - trzecia strona