Vat niepodlegający odliczeniu - pytanie techniczne

Data: 2011-05-22 16:17:35
Autor: turczy
Vat niepodlegający odliczeniu - pytanie techniczne
KPiR + Vat
Mam auto z kratką od którego nie przysługuje odliczenie vat od paliwa.
Wiem, że w KPiR księguję taką fakturę w kwocie brutto ,
natomiast jak wygląda to w rejestrach VAT i deklaracji VAT 7?
Nie wpisuję wogóle? wpisuję w jakieś specjalne rubryki? (kiedyś chyba na deklaracji była specjalna rubryka, ale teraz jakoś nie mogę jej odnaleźć)
dzięki za pomoc
Arek

Vat niepodlegający odliczeniu - pytanie techniczne