Vectone, co sądzicie?

Data: 2015-01-09 09:49:41
Autor: dizel
Vectone, co sądzicie?
On Fri, 09 Jan 2015 02:21:02 +0100, PlaMa <mariush.p-usunto@wp.pl>
wrote:

Jaka cisza. Nikt nie skomentuje wejścia nowego MVNO? 5gr za min/sms/1MB.
Brzmi fajnie.

http://www.dobreprogramy.pl/Vectone-Mobile-rozpoczal-dzialalnosc-w-Polsce,News,60219.html

Miałem o tym pisać wczoraj ale na razie to za dużo nie wiadomo poza
tym że można starter zamówić na stronie.
 Startują w PL od 2012r. i  do tej pory wygląda to strasznie
amatorsko. Wystarczy na stronę popatrzeć.
Cena 5gr/min wymiotła by większość mvno z rynku więc trochę za niska
jak dla mnie. Myślę że może chodzić o to że to nie jest cennikowo
tylko po wykupieniu pakietów taka cena wychodzi.
Albo jest jakiś inny haczyk.
Generalnie dopóki ludzie nie dostaną starterów i sami nie przetestują
to nie ma sensu się podniecać bo ta sieć już kilka faili zaliczyła.

Pozdrawiam

Vectone, co sądzicie?