Vectra 8 dewiców na wifi

Data: 2019-03-21 10:01:47
Autor: pueblo
Vectra 8 dewiców na wifi
Gadałem z Vectrą w sprawie netu. Okazało się że do ich modemu wifi może być jednocześnie podłączone 8 urządzeń. Pytam dlaczego? A bo to ogranicznie sprzętu, będą się zakłócać.
Coś mi nie pasuje.
To ograniczenie sprzętowe to jakaś ściema? Ale dlaczego?
Dokładnie rzecz biorąc 8 na 2,4 Ghz i 8 na 5 Ghz. Smartfony mogą się łączyć na 5 Ghz?

Data: 2019-03-21 11:08:36
Autor: kosmos
Vectra 8 dewiców na wifi
W dniu 2019-03-21 o 11:01, pueblo pisze:

Smartfony mogą się łączyć na 5 Ghz?

Nie wszystkie, np. Huawei P8 lite/P9 lite działają tylko na 2.4 Ghz. Nowsze i/lub z "wyższej półki" powinny móc korzystać z obu pasm.

Data: 2019-03-26 12:07:51
Autor: Adam
Vectra 8 dewiców na wifi
[...]

Lata temu, jak różni dostawcy dostarczali pierwsze wersje routerów w WiFi, to spotykałem w nich ustawienie w DHCP na kilka czy kilkanaście hostów. Może tutaj też jest tak ustawione?
Zakłócać nie ma się co - przecież to zwykły WiFi a nie np. Cisco WiFi-switch ze wszystkimi antenami w jednym małym pomieszczeniu.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-04-16 17:01:22
Autor: Tomaszek
Vectra 8 dewiców na wifi
[...]

Jak to vECTRA. Pieprzą co im ślina na język przyniesie. W routerze pewnie jest takie ustawienie (np. narzucony limit przy DHCP) i tyle. Ale fizycznie przeciwwskazań nie ma. Na router się nie dostaniesz żeby zobaczyć bo hasła nie podadzą(technik nawet nie zna!!) Pasmo telewizyjne obcięte, 25hz napieprza jak stroboskop. Znajomy ma to miałem z tą firmą styczność. Infolinia z siebie dumna:(

--
t0maszek

Data: 2019-04-18 12:52:04
Autor: ToMasz
Vectra 8 dewiców na wifi
W dniu 21.03.2019 o 11:01, pueblo pisze:
[...]

pomijając pytanie "dlaczego", tak tylko informuję, ze hardwarowe "obejście" tego problemu, to koszt piwa lub przejazdu do osoby która wystawiła ogłoszenie oddam gratis
ToMasz

Vectra 8 dewiców na wifi