Vectra B - brak iskry, pompa stoi

Data: 2012-03-07 20:29:23
Autor: K
Vectra B - brak iskry, pompa stoi
W dniu 06-03-2012 23:46, misio_m pisze:
Pacjent Opel Vectra 99 siljik 1.8.
Zgasł w trakcie pracy i nie odpala. Wszystkie bezpieczniki całe,
nie daje iskry na zadnym cylindrze, nie dochodzi napiecie do pompy paliwa.
Dodatkowo zauwazylem ze brak swiecenia kontrolki check na desce
podczas przekrecenia kluczyka.
Może ktoś podpowie co robić, sam ustaliłem, że:
-nie wygląda na typowa dla tego silnika usterke czujnika wałka lub wału
bo wtedy podawalby chociaz 3 sek. na pompe.
-moze immo, ale brak kontrolki na desce i nie mam jak tego sprawdzic
-czy ktos sie orientuje na ktorych pinach dochodzacych do sterownika
silnika
powinno byc napiecie zeby sprawdzic czy zasilenie ECU w ogole dochodzi?
-czy ktos wie na ktorym pinie jest wyjscie na konktrolke check na deske?

piszesz ze sprawdziles wszsytkie bezpieczniki, czy te pod maska tez?

Vectra B - brak iskry, pompa stoi