Vectra C/Mondeo mk3

Data: 2009-07-22 11:24:09
Autor: Kuba \(aka cita\)
Vectra C/Mondeo mk3
usn wydusił z siebie te słowy:

Witam,
Interesuje mnie zakup Forda Mondeo MK3 lub Opla Vectry C.
Nie proszę o rady w wyborze tego lub tego samochodu (o wyborze
zadecyduje przypadek - ciekawszy egzemplarz). Interesują mnie raczej
polecane wersje silnikowe obu aut - optymalne pod względem osiągów,
mało awaryjne. Aktualnie skłaniam się ku benzynie, gdyż chcę uniknąć
przygód z "tanimi" w utrzymaniu dieslami. W Mondeo w grę wchodzi 1,8,
2,0, ew. 2,5 v6. (ST 220 raczej nie ze względu na koszty utrzymania i
ogromne spalanie).
W Oplu widziałem 1,6, 1,8 oraz 2,2.
Które silniki polecacie do tych aut, a których lepiej unikać? Spalanie
pomijamy, gdyż jeżdżę stosunkowo mało.

Samochód to kwestia gustu. Jesli chodzi o silniki .. to w Vectrach masz tez do wyboru V6 ...
I jesli nie specjalnie zależy Ci na spalaniu (a w jednym i w drugim wypaqdku to spalanie V6 wcale nie jest az tak dramatyczne) .. to nie zastanawiałbym sie na Twoim miejscu w ogole nad mniejszymi silnikami .
Są to w koncy spore auta .. i naprawde słaby silnik nie jest dobrym pomysłem.

Całą reszta w tych samochodach jest porównywalna .. i wybrałbym po prostu to co podoba mi sie bardziej.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Vectra C/Mondeo mk3