Vectra C/Mondeo mk3

Data: 2009-07-22 23:31:04
Autor: rydzo
Vectra C/Mondeo mk3
Użytkownik "usn" <rocco@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h46lkv$6es$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Interesuje mnie zakup Forda Mondeo MK3 lub Opla Vectry C.
Nie proszę o rady w wyborze tego lub tego samochodu (o wyborze zadecyduje
przypadek - ciekawszy egzemplarz). Interesują mnie raczej polecane wersje
silnikowe obu aut - optymalne pod względem osiągów, mało awaryjne.
Aktualnie skłaniam się ku benzynie, gdyż chcę uniknąć przygód z "tanimi" w
utrzymaniu dieslami. W Mondeo w grę wchodzi 1,8, 2,0, ew. 2,5 v6.
(ST 220 raczej nie ze względu na koszty utrzymania i ogromne spalanie).
W Oplu widziałem 1,6, 1,8 oraz 2,2.
Które silniki polecacie do tych aut, a których lepiej unikać? Spalanie
pomijamy, gdyż jeżdżę stosunkowo mało.
usn

stojąc przed podobnym wyborem (i z podobnym podejściem - decydował egzemplarz) wybrałem C5 ;)
tak serio:
celowałem w diesla: mondeo, vectra, c5.
Na zasadzie co się trafi pierwsze w dobrym stanie.
Trafiło się C5 z silnikiem benzynowym 3.0
o v6 w vectrach dużo nie czytałem, ale w mondku podobno v6 jest niewiele bardziej łakome niż r4, a frajda większa.

ja swojego zagazowałem.
Jak na razie spalanie ok 12l

--
POzdrawiAM