Vectra C kombi - ilosc miejsca

Data: 2009-04-11 21:56:08
Autor: Adam Foton
Vectra C kombi - ilosc miejsca
Witam

Wybieram samochod *uzywant) i zdecydowac sie nie moge... Niestety z uwagi na brak cierpliwosci w poszukiwaniu pewnej sztuki, chce sie skupic na czyms popularnym, aby bylo z czego wybierac. Passat lub Vectra - oba kombi, rocznik 2005/2006.

No i mam pytanie:
Jechalem kilka razy Vectra C (jako pasazer), no i miejsca to w srodku nie bylo za wiele. Z przodu przeszkadzala deska schodzaca nisko w dol. A z tylu to ciasnawo jak na tak duzy samochod.
Tylko ze patrze na kombi i rozstaw osi jest wiekszy niz w w/w sedanie.

Czy odczuwa sie to w srodku ?

PS. chcialem forda s-maxa tylko jest ich malo...

AF

Data: 2009-04-11 22:21:42
Autor: Janusz
Vectra C kombi - ilosc miejsca
Witam. Mam na codzień oba samochody(służbowe) i oba combi vectra zsilnikiem 2,2 benzyna, passat z silnikiem 2,0 diesel. Tak jak dla mnie (192 cm wzrostu) to vectrą jeździ się po prostu niewygodnie
niska deska, niewygodny podłokietnik, bardzo awaryjne zawieszenie ale za to fajny silnik. Co do passata miejsca w środku dużo więcej i z przodu i z tyłu a przede wszystkim nad głową, ale praca silnika mniej kulturalna niż w oplu. Passat wydaje się jakoś bardziej odporny na nasze polskie drogi. Co do forda to też miałem okazje pojeździć trochę mondeo z silnkiem diesla ale w firmie nie długo wytrzymał po ok 85 kkm padła turbosprężarka potem pompa wspomagania hamulca, zatarło się łożysko na alternatorze, drobnych poprawek gwarancyjnych typu regulacje nie licze. Na forda używanego bym się raczej nie zdecydował jak już miałbym wybierać to wybrałbym passata.
Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT

Data: 2009-04-13 08:48:33
Autor: omega_fan
[...]

W Vectrze C kombi z tyłu jest w/g mnie dużo miejsca... wsiądź sobie do
jakiegoś i zobacz...

PS. chcialem forda s-maxa tylko jest ich malo...

Ja bym jednak szukał s-maxa. To mój wymarzony następny
samochód (po Galaxy MKII).

Vectra C kombi - ilosc miejsca