Vectra C kombi - ilosc miejsca

Data: 2009-04-13 08:48:33
Autor: omega_fan
Vectra C kombi - ilosc miejsca
No i mam pytanie:
Jechalem kilka razy Vectra C (jako pasazer), no i miejsca to w srodku nie bylo za wiele. Z przodu przeszkadzala deska schodzaca nisko w dol. A z tylu to ciasnawo jak na tak duzy samochod.
Tylko ze patrze na kombi i rozstaw osi jest wiekszy niz w w/w sedanie.

W Vectrze C kombi z tyłu jest w/g mnie dużo miejsca... wsiądź sobie do
jakiegoś i zobacz...

PS. chcialem forda s-maxa tylko jest ich malo...

Ja bym jednak szukał s-maxa. To mój wymarzony następny
samochód (po Galaxy MKII).

Vectra C kombi - ilosc miejsca