Vectra & Discovery

Data: 2010-01-01 15:47:32
Autor: agent73
Vectra & Discovery
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :-)

Piękny prezent mi zrobiła Vectra. Wczoraj przed północ± zniknęły z
dekodera wszystkie kanały Discovery i Animal Planet :-(
W analogu jeszcze s±. Pytanie jak długo?
Czy to już tak zostanie? Czy może jednak to tylko chwilowa awaria i za
jaki¶ czas wszystko wróci do normy? Mieszkam na ¦l±sku...

--
A.

Data: 2010-01-01 19:08:09
Autor: Mane
Vectra & Discovery
W dniu 2010-01-01 15:47, agent73 pisze:
[...]

Tak trudno zadzwonic i zapytac?

Data: 2010-01-01 19:42:32
Autor: agent73
Vectra & Discovery
On Fri, 01 Jan 2010 19:08:09 +0100, Mane <mane1@wp.pl> wrote:

Tak trudno zadzwonic i zapytac?

1-go stycznia? Nie przyszło mi to do głowy :-)

Data: 2010-01-03 03:24:29
Autor: Dariusz Zygmunt
Vectra & Discovery
W pi±tek, 1 stycznia 2010 15:47, agent73 wyraził następujac± opinię:

[...]
 Podobno nie przedłużyli umowy i na razie ma nie być.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2010-01-03 21:15:59
Autor: agent73
Vectra & Discovery
On Sun, 03 Jan 2010 03:24:29 +0100, Dariusz Zygmunt
<darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> wrote:

Podobno nie przedłużyli umowy i na razie ma nie być.

Już jest. Co¶ im się pochrzaniło. ¦więta minęły i naprawili :-)

--
A.

Vectra & Discovery