Vectra GTS - pytanie

Data: 2013-02-06 19:04:17
Autor: Tomasz Pyra
Vectra GTS - pytanie
Dnia Wed, 6 Feb 2013 16:32:14 +0100, AT napisał(a):

Czy były wersje Vectra C GTS, które nie miały napisu z tyłu GTS ?

wybieram się do gniezna po ładne vectry ale widzę, teraz na fotkach, ze nie ma napisu GTS :)

Z mojej odpadł.

Ogólnie chyba jakiegoś słabego kleju używali, bo po 5-6 latach co było
przyklejone to odpadło - wkłady lusterek i znaczki na tylnej klapie.

Znaczek Opla przykleiłem, reszta niezbyt mi się podobała...

Data: 2013-02-06 19:27:26
Autor: jerzu
Vectra GTS - pytanie
On Wed, 6 Feb 2013 19:04:17 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Ogólnie chyba jakiegoś słabego kleju używali, bo po 5-6 latach co było
przyklejone to odpadło - wkłady lusterek i znaczki na tylnej klapie.

Z "mojej firmowej" odpadło "c" z napisu Vectra, po roku. Potem odpadło
"V" a resztę sami odkleiliśmy :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-06 19:45:14
Autor: Alek 'Axel' Bereza
Vectra GTS - pytanie

"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message news:g285h8hge36eln04okufa1b266pfhe70604ax.com...

[...]

Na moich obu wszystko się trzyma :-P
(a przynajmniej trzymało się do soboty półtora tygodnia temu, bo wtedy je widziałem po raz ostatni :-)

--
Axel

Data: 2013-02-06 22:17:48
Autor: Tomasz Pyra
Vectra GTS - pytanie
Dnia Wed, 6 Feb 2013 19:45:14 +0100, Alek 'Axel' Bereza napisał(a):

[...]

Sądzę że to kwestia jakiejś felernej partii kleju, ale dla pewności sprawdź
czy Ci się to dobrze trzyma.
Bo kit ze znaczkami, ale wypadają też wkłady lusterek :)

U kolegi (też tak jak u mnie rocznik 2004), lusterka i znaczki też się już
ledwo trzymały.

Data: 2013-02-07 21:57:29
Autor: Alek 'Axel' Bereza
Vectra GTS - pytanie

"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:v58ui7s3wnkr.13k9pyss8camb$.dlg40tude.net...

[...]

Jak wrócę w sobotę (bo na razie ujeżdżam Peugeota Partnera z kierownicą po prawej stronie ;-), to mogę dla pewności sprawdzić (starsza Vectra też 2004), ale nie zauważyłem żadnych symptomów odpadania czegokolwiek.

--
Axel

Vectra GTS - pytanie