Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne

Data: 2010-01-11 20:29:20
Autor: Miros³aw
Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne
Witam,
s³uchajcie pad³ mi aku¶ w vectra a
1.6 motor benzyna, jaki aku¶ mam kupiæ ile
ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze,
i do innych u¿ytkownik jaki powinien byæ,
dziêki

Mirek

Data: 2010-01-11 20:47:40
Autor: Bialy
Miros³aw napisal:

> [...]
| 1.6 motor benzyna, jaki aku¶ mam kupiæ ile
| ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze,
| i do innych u¿ytkownik jaki powinien byæ,

W VB jest 55Ah, bodaj¿e 420A. Do VA przy tym silniku powinien taki wystarczyæ :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-11 20:50:20
Autor: bratPit
> [...]

| i do innych u¿ytkownik jaki powinien byæ,
| dziêki

W VB jest 55Ah, bodaj¿e 420A. Do VA przy tym silniku powinien taki

je¿eli jest klimatyzacja to 55Ah, OIDP to samochody bez AC mia³y 44Ah,
brat

Data: 2010-01-11 23:03:08
Autor: Bialy
bratPit napisal:

| je¿eli jest klimatyzacja to 55Ah, OIDP to samochody bez AC mia³y 44Ah,
| brat

Hm, ja nie mam klimy, a oryginalnie by³ 55...

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-11 23:12:53
Autor: bratPit
Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne

| je¿eli jest klimatyzacja to 55Ah, OIDP to samochody bez AC mia³y 44Ah,
| brat

Hm, ja nie mam klimy, a oryginalnie by³ 55...

widocznie masz wersjê specjaln± ;-)
brat

Data: 2010-01-12 00:44:41
Autor: Bialy
bratPit napisal:

| widocznie masz wersjê specjaln± ;-)
| brat

Ano tak - Limited Extra Power Edition :P

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-11 20:48:38
Autor: Grejon
Miros³aw pisze:
Witam,
s³uchajcie pad³ mi aku¶ w vectra a
1.6 motor benzyna, jaki aku¶ mam kupiæ ile
ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze,
i do innych u¿ytkownik jaki powinien byæ,

Kup taki, ¿eby pasowa³ wymiarami i mia³ identyczne rozmieszczenie biegunów, no i zwróæ uwagê na stopkê mocuj±c± (typowe akumulatory do europejskich aut maj± chyba 3 stopki).

W takim ma³ym benzynowym silniku to pewnie masz maks. 50 Ah.

dziêki

Mirek

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-01-11 21:15:53
Autor: Adam P³aszczyca
Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne
Dnia Mon, 11 Jan 2010 20:29:20 +0100, Miros³aw napisa³(a):

Witam,
s³uchajcie pad³ mi aku¶ w vectra a

Najpierw skoñcz podstawówkê. potem wróæ. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-01-12 13:35:30
Autor: WIHEDCNF
Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne

U¿ytkownik "Adam P³aszczyca"

Witam,
s³uchajcie pad³ mi aku¶ w vectra a

Najpierw skoñcz podstawówkê. potem wróæ.

Jak¿e cenna, kolejna uwaga Adama P³aszczycy. Powiadasz, ¿eby kupiæ nowy akumulator trzeba mieæ minimum licencjat?

Data: 2010-01-12 21:46:00
Autor: Adam P³aszczyca
Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne
Dnia Tue, 12 Jan 2010 13:35:30 +0100, WIHEDCNF napisa³(a):

Najpierw skoñcz podstawówkê. potem wróæ.

Jak¿e cenna, kolejna uwaga Adama P³aszczycy. Powiadasz, ¿eby kupiæ nowy akumulator trzeba mieæ minimum licencjat?

Nie, podstawówkê - umieæ czytaæ.

Data: 2010-01-13 08:06:15
Autor: Krzysiek Kielczewski
Vectra a 1.6 benzyna-chłopaki pilne
On 2010-01-12, Adam P³aszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Najpierw skoñcz podstawówkê. potem wróæ.

Jak¿e cenna, kolejna uwaga Adama P³aszczycy. Powiadasz, ¿eby kupiæ nowy akumulator trzeba mieæ minimum licencjat?

Nie, podstawówkê - umieæ czytaæ.

Po podstawówce niektórzy to nawet pisaæ potrafi±...

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-01-12 00:33:48
Autor: to
Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne
Mirosław wrote:

słuchajcie padł mi akuś w vectra a 1.6 motor benzyna, jaki akuś mam
kupić ile ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze, i do innych
użytkownik jaki powinien być, dzięki

JesteÅ› hardkorem?

--
cokolwiek