Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne

Data: 2010-01-11 20:47:40
Autor: Bialy
Miros³aw napisal:

| Witam,
| s³uchajcie pad³ mi aku¶ w vectra a
| 1.6 motor benzyna, jaki aku¶ mam kupiæ ile
| ampero dodzin, bo na starym nic nie pisze,
| i do innych u¿ytkownik jaki powinien byæ,
| dziêki

W VB jest 55Ah, bodaj¿e 420A. Do VA przy tym silniku powinien taki wystarczyæ :)

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-11 20:50:20
Autor: bratPit
> [...]

| i do innych u¿ytkownik jaki powinien byæ,
| dziêki

W VB jest 55Ah, bodaj¿e 420A. Do VA przy tym silniku powinien taki

je¿eli jest klimatyzacja to 55Ah, OIDP to samochody bez AC mia³y 44Ah,
brat

Data: 2010-01-11 23:03:08
Autor: Bialy
bratPit napisal:

| je¿eli jest klimatyzacja to 55Ah, OIDP to samochody bez AC mia³y 44Ah,
| brat

Hm, ja nie mam klimy, a oryginalnie by³ 55...

--
Bialy | GG:1092403

Data: 2010-01-11 23:12:53
Autor: bratPit
Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne

| je¿eli jest klimatyzacja to 55Ah, OIDP to samochody bez AC mia³y 44Ah,
| brat

Hm, ja nie mam klimy, a oryginalnie by³ 55...

widocznie masz wersjê specjaln± ;-)
brat

Data: 2010-01-12 00:44:41
Autor: Bialy
bratPit napisal:

| widocznie masz wersjê specjaln± ;-)
| brat

Ano tak - Limited Extra Power Edition :P

--
Bialy | GG:1092403

Vectra a 1.6 benzyna-ch³opaki pilne