Vega 2 vs. Shockwave LED firmy Princeton

Data: 2009-10-07 08:34:52
Autor: Wojtek
Vega 2 vs. Shockwave LED firmy Princeton
Witam,
czy ktoś może ma porównanie obu latarek. Z tego co widzę na stronie f-my Princeton to ta lampa ma 170 lumenów ( link : http://www.princetontec.pl/produkty_opis.php?p=shockwave_led ) a Vega 2 ( interesuje mnie wersja na baterie ) chyba 500. Czy jest to jedyny wykładnik jakości świecenia lampy ?
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-07 10:21:41
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Wojtek" <wdiver@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000058.4acc368cnewsgate.onet.pl...
[...]

ShockWave LED ma 400 lumenów w trybie 9W
http://divezone.pl/princeton-tec-latarka-led-shock-wave-p-1921.html
http://www.princetontec.com/?q=node/90

Informacja o 170 to chyba z wersji mini. Tak więc jeśli chodzi o lumeny to robią się bardzo podobne w snopie świetlnym. Dodatkowo ShockWave LED ma białą barwę światła (VEGA żółtą) co powoduje, że lepiej się przebija przez naszą zieloną wodę. No i dioda nie zgaśnie ci w kilka minut po wyczerpaniu baterii jak to ma halogen w zwyczaju.

--
Karol Susicki
http://divezone.pl

Data: 2009-10-07 12:15:37
Autor: Wojtek
[...]

Informacja o 170 lumenach pochodzi ze strony producenta i dotyczy właśnie tego modelu - jeszcze raz link : http://www.princetontec.pl/produkty_opis.php?
p=shockwave_led

Wojtek

Data: 2009-10-07 12:27:39
Autor: Wojtek
> [...]

> http://divezone.pl

Informacja o 170 lumenach pochodzi ze strony producenta i dotyczy właśnie

Rzeczywiście na stronie producenta podają 400 lumenów, wersja mini 337.
To o czym pisałem powyżej pochodzi ze strony polskiego dystrybutora ( ma poprost błąd )

Wojtek

--

Vega 2 vs. Shockwave LED firmy Princeton