Veig III czy Termite II [crosspost]

Data: 2010-07-20 07:55:18
Autor: bans
Veig III czy Termite II [crosspost]
W dniu 2010-07-19 19:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Czy ktos moglby jeszcze dorzucic 3 grosze za/przeciw?

Ja dorzucę  - instynktownie nie ufam firmie Jack Wolfskin :)
Nie wiem właściwie dlaczego. Może dlatego, że poza Polską i Niemcami nikt tego nie używa ;)

To moja czysto subiektywna uwaga, nie poparta żadnymi konkretami ;)

--
bans

Data: 2010-07-22 01:17:23
Autor: Titus Atomicus
In article <i23dtg$ng9$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

To moja czysto subiektywna uwaga, nie poparta żadnymi konkretami ;)

He, he.
A gdzie uzywaja Fjorda Nansena?

TA

Data: 2010-07-22 07:48:37