Velebit

Data: 2011-05-26 00:09:02
Autor: Franz
Velebit
Hejjj!

Wróciłem właśnie z kolejnego wypadu w chorwacki Velebit z końcowym akcentem w Wielkiej Kaplicy.
Komplet fotek pojawi się w terminie późniejszym - wciąż próbuję się wygrzebać ze sporych zaległości.- teraz tylko krótka zajawka pod adresem: http://wfs.hostei.com/Chorwa11/Chorwa11.php
Góry Dynarskie - obok Alp oraz rumuńskich Karpat - stały się moim ulubionym terenem działania, który mogę szczerze polecić każdemu, kto lubi wędrówki po mało uczęszczanych trasach, okraszone pięknymi formacjami skalnymi. Tym razem skorzystałem też z możliwości zajrzenia do kanionów kilku rzek oraz pospacerowania brzegiem morza.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2011-05-27 19:30:05
Autor: brr567
Velebit
Użytkownik "Franz" <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:irjuk0$jdb$1usenet.news.interia.pl...
Wróciłem właśnie z kolejnego wypadu w chorwacki Velebit z końcowym akcentem w Wielkiej Kaplicy.
A można śię tam jakoś rozerwać.
http://wfs.hostei.com/Chorwa11/zdjecie.php?nra=22

Data: 2011-06-01 10:59:57
Autor: Franz
Velebit
Użytkownik "brr567"
A można śię tam jakoś rozerwać.
http://wfs.hostei.com/Chorwa11/zdjecie.php?nra=22
Ja to traktowałem, jako specyficzny rodzaj chorwackiej (również bośniackiej, gdyż tam też wiele podobnych tablic stoi) gościnności. ;)
"Ne prilazite!"