Velvia - czerwone zabarwienie

Data: 2010-03-23 10:35:16
Autor: PeKlesyk
Velvia - czerwone zabarwienie
film ma lekko czerwone zabarwienie

u Ciebie zabarwienie jest czerwone ?

ja widze taki pioktaninowy róż

PMK

Data: 2010-03-23 03:30:13
Autor: JArekJ
Velvia - czerwone zabarwienie

ja widze taki pioktaninowy róż

PMK

Może i jest różowe ale to nadal nie jest odpowiedź na moje pytanie.

JJ

Data: 2010-03-23 11:43:04
Autor: Vituniu
Velvia - czerwone zabarwienie
ja widze taki pioktaninowy róż
Może i jest różowe ale to nadal nie jest odpowiedź na moje pytanie.

Czymkolwiek by nie byla pioktanina ja tez tam czerwieni nie widze ;)
Jak bardzo przeterminowana ta velvia byla?

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-03-23 15:08:02
Autor: syriusz
JArekJ wrote:
Jak bardzo przeterminowana ta velvia byla?

pozdrawiam,
Vituniu.

Jakies 2 lata.

A masz jeszcze slajdy z tej samej partii?
Jeśli tak, to wystrzelaj następny film na dniach i zanieś do innego labu.
Jeśli będą OK, to wykluczysz przeterminowanie materiału jako przyczynę problemu i będziesz już wiedział, aby więcej do Foto Szczutek na Łaziennej slajdów nie zanosić... ;-)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2010-03-23 07:39:59
Autor: JArekJ
On 23 Mar, 15:08, syriusz <ra...@siliconet.pl> wrote:
JArekJ wrote:

> [...]

Jeśli będą OK, to wykluczysz przeterminowanie materiału jako przyczynę
problemu i będziesz już wiedział, aby więcej do Foto Szczutek na

No niestety (albo na szczęście) to był jedyny egzemplarz :) A co do
FotoSczurka to się zgadza, że lepiej tam nie nosić. Z tym, że w
Toruniu to raczej innej opcji nie ma :)

Data: 2010-03-23 15:55:46
Autor: mm
Velvia - czerwone zabarwienie
;)

No niestety (albo na szczęście) to był jedyny egzemplarz :) A co do
FotoSczurka to się zgadza, że lepiej tam nie nosić. Z tym, że w
Toruniu to raczej innej opcji nie ma :)

największa szansa że miał już mocno po dacie odbielacz. na 90% raczej lab, ale nie mając materiału porównawczego możesz zapomnieć o temacie. oczywiście gostek bedzie się bronił jak go zaatakujesz, jak to szczurek...
pozdr
mm

Data: 2010-03-23 16:03:41
Autor: Vituniu
Velvia - czerwone zabarwienie
(...) w Toruniu to raczej innej opcji nie ma :)

Rossmanna tam nie macie? :P

(jak zaznaczysz, zeby nie cieli, to masz nawet jako takie szanse... ;))

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-03-23 11:52:31
Autor: PeKlesyk
Velvia - czerwone zabarwienie
ja widze taki pioktaninowy róż

PMK

Może i jest różowe ale to nadal nie jest odpowiedź na moje pytanie.

JJ

No wiesz, gdyby to było czerwone to odszedłbym od monitora i zrobił sobie przerwę ;)

Odpowiedź na Twoje pytanie - nie, Velvia normalnie nie ma takiej dominanty. Jest absolutnie neutralna. Można powiedzieć że jest kontrastowa i ma dość mocno podkręcone kolory. Nie bardzo nadaje się do portretu, bo intensywne barwy Velvi źle oddają niuansy skóry.

Niezależnie jednak jak mocno podkręcone są kolory Velvia nie jest ani czerwona, ani różowa, ani zielonkawa ani niebieskawa - ta z Twoich skanów albo była mocno przeterminowana, albo zaszkodziła jej temperatura albo zaszkodziło jej wywołanie.

PMK

Velvia - czerwone zabarwienie