Velvia - czerwone zabarwienie

Data: 2010-03-25 06:27:25
Autor: \"Die Gro?e Luge\"
Velvia - czerwone zabarwienie

"JArekJ" <jawwa@wp.pl> wrote in message news:b0c1cfa8-6807-4d12-bf46-b059c1a71c7at20g2000yqe.googlegroups.com...
Witam

Odebrałem wczoraj z punktu swoją pierwszą w życiu Velvię. Zauważyłem
po skanowaniu, że cały film ma lekko czerwone zabarwienie. Dodam, że
film był lekko przeterminowany ale przechowywany w chłodnym
zacienionym miejscu.
 Przykład tutaj :
http://picasaweb.google.pl/Jarek.Jaworowski/Torun#5451508879834856978

W związku z tym pytania. Czy to normalne dla tego materiału ? Czy może
to problem naświetlenia ? Czy w końcu problem LABu ?

pozdrawiam Jarek

Ciekawe, lecz zobacz tutaj: http://www.flickr.com/photos/42249145@N05/3976436459/ -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-25 20:26:29
Autor: PeKlesyk
Velvia - czerwone zabarwienie
Data: 2010-03-26 07:25:03
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "PeKlesyk" <gruszka@wierzbie.pl> napisał w wiadomości news:hoge35$ads$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ciekawe, lecz zobacz tutaj: http://www.flickr.com/photos/42249145@N05/3976436459/
i tutaj:
http://velvia-film.blogspot.com/2009/10/slide-versus-negative-fujifilm-vel
via.html
PMK

Klasyczna stronka z cyklu "nie umiem robic zdjec, ale mam dostep do netu" ;)

Data: 2010-03-26 17:38:58
Autor: PeKlesyk
[...]

to nieważne, ważne, że Velvia tam nie ma dominanty

PMK

Data: 2010-03-26 18:01:43
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "PeKlesyk" <gruszka@wierzbie.pl> napisał w wiadomości news:hoiokv$oag$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To, ze tam nie ma to nie wazne, wazne czy faktycznie ma ;)

Data: 2010-03-26 18:22:34
Autor: PeKlesyk
[...]

skoro nawet tam nie ma to znaczy że nie ma :)

PMK

Velvia - czerwone zabarwienie