[FAQbot] Version 3.22 - długie.

Data: 2009-05-08 22:48:39
Autor: Piotr May
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
Magic pisze:

1.8 Adresy kilku stron umożliwiających wpisanie trasy, obliczanie odległości, wariantów dróg itp.: http://www.de.map24.com/ , http://www.viamichelin.com/ , http://w.droge.pl , http://wikimapia.org , http://pilot.pl

pisalem Ci juz ostatnio, prywatnie, ze to przestarzale dosc linki, nie zareagowales to Ci wytkne publicznie.

http://w.droge.pl   - co to ma pomoc motocykliscie?
http://wikimapia.org - gdzie tu planowanie tras ?
http://pilot.pl - WOW - zareklamowane maps.google.pl

a moze lepiej i latwiej?  np:

http://maps.google.pl/
http://www.zumi.pl/

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-09 00:09:19
Autor: Arni
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
Piotr May pisze:
Magic pisze:

[...]

map24.pl

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-09 00:11:36
Autor: Paweł Burdzy
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
Jest jeszcze jeden serwis, który powstał długo przed maps.google.com i radzi sobie z różnymi dziwnymi krajami typu ukraina, białoruś itd, na których google ma białe plamy zamiast dróg:

http://www.viamichelin.com

Data: 2009-05-09 00:40:07
Autor: Arni
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
Paweł Burdzy pisze:
[...]

a ten był własnie wymieniany w FAQ

Data: 2009-05-18 10:49:29
Autor: Kefir
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
Elou!
"Arni" <arni@NO.spam> wrote in message news:gu2cc8$91t$1inews.gazeta.pl...
Paweł Burdzy pisze:
[...]

"Viamiszla" nie polecam: trzyma sie z uporem godnym lepszej sprawy najglowniejszych drog, czesto przedluzajac, optymalna z punktu widzenia moto, trase o 40 a nawet 60%.
Do podrozowania na dluzszych dystansach, z duzym ukontentowaniem, uzywam map24 i moge polecic jako najblizszy potrzebom "motocyklowym". Trase daje sie recznie korygowac np wskazujac punkty ktore chce sie odwiedzic po drodze.

PeeS Wrocilim calo i bez strat. Dzieki za dobre slowo tym ktorzy je wystosowali lub chocby pomysleli.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-09 06:53:34
Autor: JerrryD
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
Arni pisze:
Piotr May pisze:
Magic pisze:

[...]

http//mapa.targeo.pl/

--
Pozdrawiam,
JerrryD

Data: 2009-05-10 11:33:14
Autor: Magic
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
JerrryD pisze:
Arni pisze:
Piotr May pisze:
Magic pisze:

[...]

Sam tego rodzaju stron nie używam, więc muszę polegać na Waszych opiniach. Po to m.in. dyskutujemy tutaj, żeby wybrać coś co jest sensowne, więc za linki, owszem, dziękuję, ale może by tak jeszcze króki opis/rekomendacja ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-18 11:53:35
Autor: Don Pedro
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
Arni pisze:
Piotr May pisze:
Magic pisze:

1.8 Adresy kilku stron umożliwiających wpisanie trasy, obliczanie
(...)
map24.pl

To jeszcze www.targeo.pl

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-09 10:43:10
Autor: Sqeeb
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
On Fri, 08 May 2009 22:48:39 +0200
Piotr May <piomay@riders.pl> wrote:

http://w.droge.pl   - co to ma pomoc motocykliscie?

Przejazd ze wsi A do wsi B na kilka możliwych sposobów?

http://wikimapia.org - gdzie tu planowanie tras ?

Da sie punkt po punkcie(e.g. po 5km skrzyżowanko i w prawoo...
tylko to czasochłonna zabawka).

http://pilot.pl - WOW - zareklamowane maps.google.pl

To Ty na tych stronach reklamy czytasz, czy czegoś
konkretnego szukasz?
 --
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-09 19:40:58
Autor: Piotr May
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
Sqeeb pisze:
On Fri, 08 May 2009 22:48:39 +0200
Piotr May <piomay@riders.pl> wrote:

http://w.droge.pl   - co to ma pomoc motocykliscie?
Przejazd ze wsi A do wsi B na kilka możliwych sposobów?

probowales?
"Nie znaleziono miejscowości pasującej do wpisanego wzorca"

http://wikimapia.org - gdzie tu planowanie tras ?
Da sie punkt po punkcie(e.g. po 5km skrzyżowanko i w prawoo...
tylko to czasochłonna zabawka).

no to POCO? jak sa inne, mniej czasochlonne ?

http://pilot.pl - WOW - zareklamowane maps.google.pl
To Ty na tych stronach reklamy czytasz, czy czegoś
konkretnego szukasz?

no konkretnego i wlasnie dlatego nie widze potrzeby ogladania reklam gdy nie jest mi to potrzebne a przeszkadza.

a ta wogole masz slabszy dzien czy po prostu dojebales sie tak dla sportu ? "bo tu na pl.rec.motocykle tak trzeba"  ? (nie widze najmniejszej checi merytorycznej potrzeby dyskusji w Twoim poscie)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-09 21:59:22
Autor: Sqeeb
[FAQbot] Version 3.22 - długie.
On Sat, 09 May 2009 19:40:58 +0200

Sqeeb pisze:

probowales?
"Nie znaleziono miejscowości pasującej do wpisanego wzorca"

Probowałem. Sam dałem propozycję dodania tej strony, bo jej używam
do tej pory bez większych trudności.

> Da sie punkt po punkcie(e.g. po 5km skrzyżowanko i w prawoo...
> tylko to czasochłonna zabawka).

no to POCO? jak sa inne, mniej czasochlonne ?

Ale czy ktoś Ci kazał tego używać? Zauważyłeś może, że jest
to jeden z wielu linków?

> To Ty na tych stronach reklamy czytasz, czy czegoś
> konkretnego szukasz?

no konkretnego i wlasnie dlatego nie widze potrzeby ogladania reklam gdy nie jest mi to potrzebne a przeszkadza.

Wiesz, to tak jak z tym gościem u lekarza:"Panie doktorze, jak tu
dotykam to mnie boli." A doktor:"Więc proszę nie dotykać."

a ta wogole masz slabszy dzien czy po prostu dojebales sie tak dla sportu ? "bo tu na pl.rec.motocykle tak trzeba"  ? (nie widze najmniejszej checi merytorycznej potrzeby dyskusji w Twoim poscie)

Wybacz jeśli czymś Cie uraziłem. A podyskutować mogę, tylko Twoje
poprzednie argumenty wyglądały właśnie jak taka próba dojebania się
do czegokolwiek bez najmniejszego powodu.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

[FAQbot] Version 3.22 - długie.