Veto do trade'u

Data: 2009-10-27 06:39:01
Autor: Wojtek J.
Veto do trade'u
Czy gdzieś w lidze widać ile osób zavetowało propozycję wymiany? Czy
może taka informacja pojawia się dopiero po zakończeniu okresu, w
którym można głosować? Klikam przycisk "Vote Against Trade", ale nie
wiem czy skutecznie. Przenosi mnie na stronę mojej drużyny i nie ma
żadnego komunikatu, że głos "przeciw" został uwzględniony.

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-27 14:44:03
Autor: s
Veto do trade'u
Wojtek J. pisze:
[...]

Na nba.com bylo widac, na yahoo nie kojarze...

Lepiej napisz, jaki deal oprotestowujesz :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2009-10-27 06:44:49
Autor: Wojtek J.
Veto do trade'u
Lepiej napisz, jaki deal oprotestowujesz :-)

Pozdr
Slawek

Al Jefferson i Brandon Roy za Andre Iguodala, Andrew Bynum i Luke
Ridnour

Pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-27 06:47:31
Autor: sooobi
Veto do trade'u
Al Jefferson i Brandon Roy za Andre Iguodala, Andrew Bynum i Luke
Ridnour

Ridnour > Sessions wiec ja bym nie vetowal:)

Data: 2009-10-27 14:48:02
Autor: Tomasz Radko
Veto do trade'u
Wojtek J. pisze:
[...]

A w którą stronę go oprotestowywujesz?

pzdr

TRad

Data: 2009-10-27 14:53:26
Autor: s
Veto do trade'u
Al Jefferson i Brandon Roy za Andre Iguodala, Andrew Bynum i Luke
Ridnour

Ridnoura nawet mogles nie umieszczac w tej wyliczance :-)

Zdrowy Al + Roy > Andre + zdrowy Bynum
Ale gdyby tak wziac pod uwage, ze Al zaczyna parzyc w rece, bo urazy mu sie mnoza, to sprawa przestaje byc oczywista.

Ja bym nie wetowal.

Pozdr

Data: 2009-10-27 07:10:15
Autor: Wojtek J.
Veto do trade'u
Zdrowy Al + Roy > Andre + zdrowy Bynum
No właśnie. Zerknąłem również na picki w FB1_FB2
12_12 + 14_15 > 22_30 + 61_58

Ale gdyby tak wziac pod uwage, ze Al zaczyna parzyc w rece, bo urazy mu
sie mnoza, to sprawa przestaje byc oczywista.

Ja bym nie wetowal.
Dzieki za radę, ale już za późno ;). Chociaż w sumie, to nie wiem, czy
weto przyjęte, czy nie ;)

pzdr - Wojtek

Data: 2009-10-27 15:16:12
Autor: s
Veto do trade'u
Dzieki za radę, ale już za późno ;). Chociaż w sumie, to nie wiem, czy
weto przyjęte, czy nie ;)

Zeby przyjac weto, musi wetowac polowa graczy w lidze (AFAIK).
Wiec pewnie nie przejdzie.

Pozdr

Data: 2009-10-27 07:17:03
Autor: Wojtek J.
Veto do trade'u
On 27 Paź, 15:16, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> weto przyjęte, czy nie ;)

Zeby przyjac weto, musi wetowac polowa graczy w lidze (AFAIK).

1/3! W FB4 są to 4 osoby. Przy odpowiedniej kampanii jest to
wykonalne ;)

Pzdr - W.

Data: 2009-10-27 20:24:55
Autor: tremor
Veto do trade'u
Wojtek J. pisze:
Al Jefferson i Brandon Roy za Andre Iguodala, Andrew Bynum i Luke
Ridnour

Też się zastanawiałem, czy się nie sprzeciwić, ale po namyśle odpuszczę.
Niech sobie wymieniają połamańców, przynajmniej chłopaki mają zajęcie, a co ważniejsze - wymiana wydaje się uczciwa.

--
Tremor

Data: 2009-10-27 13:35:10
Autor: Wojtek J.
Veto do trade'u
On 27 Paź, 20:24, tremor <trem...@interia.pl> wrote:
Wojtek J. pisze:

> [...]

Niech sobie wymieniają połamańców, przynajmniej chłopaki mają zajęcie, a
co ważniejsze - wymiana wydaje się uczciwa.

Zerknij na fourm w FB4. Okazuje się, że jedna strona tej wymiany
zaakceptowała ją przez pomyłkę i prosi o nasze veto.

Pzdr - Wojtek

Veto do trade'u