Veturilo - lipa

Data: 2013-04-20 22:35:11
Autor: Titus Atomicus
Veturilo - lipa
Witam,
Przed moja Biedronka stoi od rana rower z Veturilo.
Znaczy, widzialem go rano i widzialem teraz.
Zadzwonilem pod numer z roweru, zeby ich poinformowac, ze sie chyba jakis rower im zgubil.
Dzwonie, wg wskazowek glosowych przelaczam sie na Biuro Obslugi Klienta.
'Jestes w kolejce oczekujacych, prosimy o cierpliwosc.'
Wisze 10 minut na telefonie, rozlaczylo sie.
Probuje jeszcze raz. To samo.
Probuje z drugim podanym numerem - j.w.
Po powrocie domu sprawdzilem w necie - BOK czynne w godzinach.
No, qrde, co za buracka firma.
To ze nie stac ich na biuro calodobowe, to jestem w stanie zrozumiec.
Ale to, ze nie sa w stanie zaprogramowac automatycznej sekretarki, zeby informowala, zamiast tej kretynskiej muzyczki ze BOK nieczynne to juz przesada.
--
TA

Data: 2013-04-25 22:48:16
Autor: Titus Atomicus
Veturilo - lipa
In article <Titus_Atomicus-887C5B.22351020042013@news.atman.pl>,

Witam,
Przed moja Biedronka stoi od rana rower z Veturilo.
Znaczy, widzialem go rano i widzialem teraz.

Sroda wieczor, rower wciaz stoi.
Spytalem w Biedronce, wiedza, ze on tam stoi, ale okzazlo sie, ze im to nie przeszkadza.
Wiedza tez, ze to jest rower z wypozyczalni, ale nie uwazali sytuacji za na tyle nienormalna, zeby cos z tym zrobic ('no, jak ktos ma fantazje, ze wypozycza rower, a potem przez 4-5 dni parkuje go non-stop pod Biedronka, to jego sprawa')
Przejezdzajacy patrol policji omal nie popukal sie w czolo.
'- Rower przymocowany do stojaka? Przymocowany. A wiec NIEPORZUCONY. To o co Panu chodzi?'

Co za znieczulica :-(

Dzis zadzwonilem do nextbike i wreszczie zglosilem.
Zareagowali pozytywnie, podziekowali.
A potem w ramach wdziecznosci doladowali moje konto w Veturilo piecioma godzinami.
--
TA

Veturilo - lipa