Via Baltica po litewskiej stronie

Data: 2018-08-16 16:32:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Via Baltica po litewskiej stronie
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 22:58:52 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
łał Litwini mi imponują:)

http://www.suwalki24.pl/article/3,via-baltica-po-litewskiej-stronie-na-odcinku-mariampol-- -kowno-cztery-pasy-ruchu-i-130-kmh

To ty jutek Żmudzin (Lietuvis)?

Data: 2018-08-17 01:34:17
Autor: u2
W dniu 17.08.2018 o 01:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

nie, ale miałem serdecznego kolegę Żmudzina, który umarł w wieku 57 lat, smutne, ale wielkim gostkiem był:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-16 16:52:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 01:34:18 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> nie, ale miałem serdecznego kolegę Żmudzina, który umarł w wieku 57 lat, smutne, ale wielkim gostkiem był:)

Fizycznie (chłop jak dąb) czy w sensie godności ludzkiej?

Data: 2018-08-17 01:54:35
Autor: u2
W dniu 17.08.2018 o 01:52, Jakub A. Krzewicki pisze:
Fizycznie (chłop jak dąb) czy w sensie godności ludzkiej?

wielki jak jak dąb, a mądry jak sowa:)