Via Toll bramki

Data: 2011-11-07 11:59:16
Autor: huri_khan
Via Toll bramki
Witam Jad±c DK 94 Katowice Olkusz s± postawione bramki ViaToll.
Wiekszo¶ć bramek wygl±da tak http://images39.fotosik.pl/1161/f1957ccfab01921cmed.jpg

natomiast jedna wygl±dała tak:

http://images49.fotosik.pl/1168/c3b8cb1c1be4c017med.jpg

sorry za jako¶ć zdjęć ale robione były telefonem.

Czym się różni± te bramki, a raczej jakie s± różnice w osprzęcie.

Podobn± bramkę widziałem także na DK81 Katowice-Mikołów.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-11-07 11:38:51
Autor: masti
Via Toll bramki
Dnia pięknego Mon, 07 Nov 2011 11:59:16 +0100 osobnik zwany huri_khan
wystukał:

Witam

Jadąc DK 94 Katowice Olkusz są postawione bramki ViaToll. Wiekszość
bramek wyglÄ…da tak

http://images39.fotosik.pl/1161/f1957ccfab01921cmed.jpg

natomiast jedna wyglądała tak:

http://images49.fotosik.pl/1168/c3b8cb1c1be4c017med.jpg

sorry za jakość zdjęć ale robione były telefonem.

Czym się różnią te bramki, a raczej jakie są różnice w osprzęcie.

kamerami. Ta pierwsz tylko kasuje ta druga ma kamery sprawdzające czy viaBox jest we właściwym samochodzie.

mst <at> gazeta <.> pl

Via Toll bramki