[piatek] ViaTol - tak sie buduje na DK92

Data: 2011-07-24 21:14:45
Autor: J.F.
[piatek] ViaTol - tak sie buduje na DK92
Dnia Sat, 23 Jul 2011 00:20:07 +0200, venioo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=ru9X30i24rQ

Chociaz w sumie nie wiem juz czy smiac sie czy plakac. Zero jakiegokolwiek kierowania ruchem - kierowco radz se sam, mamy Cie w d...

Ale badzmy uczciwi - to nie jest normalna sytuacja, nawet w naszym kraju.

Ciekawe co sie stalo - bo jakos nie chce mi sie wierzyc zeby to byl
zatwierdzony plan. Sygnalizatora nie dowiezli, czy robota tak pilna ze nie
bylo czasu wystepowac o pozwolenia :-)

J.

Data: 2011-07-25 13:45:39
Autor: Seba
Dnia Sun, 24 Jul 2011 21:14:45 +0200, J.F. napisał(a):

Ale badzmy uczciwi - to nie jest normalna sytuacja, nawet w naszym kraju.

Weź się przejedź Jarek na nasz węzeł AOW na Żmigrodzkiej i popatrz na
tereny wokół budowy tej drogi (w sensie oznakowania/czytelności jazdy,
etc.) - coś mi się wydaje, że zmienisz lekko zdanie o "normalności
remontowej".

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-07-25 20:38:56
Autor: J.F
Użytkownik "Seba"  napisał w wiadomości
[...]

Przejechalem sie - czytelniej tam oznakowane niz gotowe drogi na Slasku :-)

Poza tym robot drogowych w naszym kraju duzo - i nie przypominam sobie zebysmy kiedys sie mijali z tirem na jednym pasie.
Za to mozna sprawdzic w archiwum ile razy grupowicze narzekali na "wahadelka".

To nie jest normalne.

J.

Data: 2011-07-25 23:50:26
Autor: R2r
W dniu 2011-07-24 21:14, J.F. pisze:
Ale badzmy uczciwi - to nie jest normalna sytuacja, nawet w naszym kraju.

Oj, nie! Nie twierdzę, że to już jest norma, ale jakieś dwa tygodnie temu na podobny "porządek" trafiłem w Giecznie (droga 702)...

--
Pozdrawiam. Artur.

[piatek] ViaTol - tak sie buduje na DK92