ViaToll - !@#$@!@

Data: 2011-07-12 22:43:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
ViaToll - !@#$@!@
W dniu 2011-07-12 22:33, venioo pisze:

Jestesmy dymani za nasza wlasna kase. Moze zwolamy sie tutaj
albo na jakims portalu i zrobimy strajk? Pojezdzimy "na jedynce"
i zrobimy korek od granicy po Łowicz? :P

Kup skuter ;)

Zaczynam chyba jak Adam z granadą ;), ale wkurwiały mnie korki we Wro - kupiłem skuter popierdółkę ;).

Wkurwiają mnie korki w trasie - robię PJ "A" i kupuję skutra pięćsetkę ;)

Gdzie ja kurde zaparkuję motolotnię, jak zaczną mnie motocyklowe korki drażnić :)

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-12 23:26:31
Autor: venioo
ViaToll - !@#$@!@
W dniu 2011-07-12 22:43, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2011-07-12 22:33, venioo pisze:

Jestesmy dymani za nasza wlasna kase. Moze zwolamy sie tutaj
albo na jakims portalu i zrobimy strajk? Pojezdzimy "na jedynce"
i zrobimy korek od granicy po owicz? :P

Kup skuter ;)

170km dziennie skutrem??? Troche nie na moje siy.

Zaczynam chyba jak Adam z granad ;), ale wkurwiay mnie korki we Wro -
kupiem skuter popierdk ;).

Wkurwiaj mnie korki w trasie - robi PJ "A" i kupuj skutra pisetk ;)

A no chyba, e skutra pincetke ;)

Gdzie ja kurde zaparkuj motolotni, jak zaczn mnie motocyklowe korki
drani :)

:)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-07-13 00:16:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
ViaToll - !@#$@!@
W dniu 2011-07-12 23:26, venioo pisze:

Jestesmy dymani za nasza wlasna kase. Moze zwolamy sie tutaj
albo na jakims portalu i zrobimy strajk? Pojezdzimy "na jedynce"
i zrobimy korek od granicy po Łowicz? :P
Kup skuter ;)
170km dziennie skutrem??? Troche nie na moje siły.

A jaka to różnica czy autem ? Kupujesz coś ala "500" :) i prędkości masz samochodowe. Korek ? Omijasz pasem motocyklowym i jedziesz dalej.

A no chyba, że skutra pincetke ;)

No to mówię ;)

Data: 2011-07-13 17:09:55
Autor: J.F
ViaToll - !@#$@!@
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w
Gdzie ja kurde zaparkuję motolotnię, jak zaczną mnie motocyklowe korki drażnić :)

Motolotnie sie zgrabnie sklada, i w sumie nie zajmuje wiecej miejsca niz maluch.

Ale przyszlosc samochodu wyglada tak:
http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,9934639.html

ciekawe - popatrzyli na korki, czy podliczyli wydatki na remonty drog i budowy autostrad :-)

J.

Data: 2011-07-15 07:30:19
Autor: Massai
ViaToll - !@#$@!@
J.F wrote:

> [...]

http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,9934639.html

ciekawe - popatrzyli na korki, czy podliczyli wydatki na remonty drog

Nie ma co marzyć, może nasze prawnuki czymś takim polatają.

Takie coś ma jedną podstawową wadę - samochód jak się zepsuje to
po prostu stanie na drodze, a toto pierdyknie o ziemię ;-)

To nie samolot ultralekki, który może latać bez tych wszystkich
super ostrych reżimów przeglądów, bo jak silnik padnie, to
wyląduje z trudem jak szybowiec. To helikopter więc, po prostu
spadnie na ziemię.

Ergo konieczne byłoby zduplikowanie wszystkich podstawowych systemów,
ostre przepisy co do przeglądów etc. Potworna drożyzna, zabawka dla
tych których już teraz stać na własne heli z pilotem ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-15 12:59:16
Autor: J.F
ViaToll - !@#$@!@
Użytkownik "Massai"  napisał w wiadomości
[...]

Smiglowiec tez potrafi "szybowac". Pamietasz Millera ?

Ergo konieczne byłoby zduplikowanie wszystkich podstawowych systemów,
ostre przepisy co do przeglądów etc. Potworna drożyzna, zabawka dla

A zauwazasz ze ma trzy smigla, wiec trzy silniki, czemu nie trzy falowniki i trzy akumulatory ?

http://lotniczapolska.pl/Icaro-2000-motolotnia-o-napedzie-elektrycznym,12668

A dla tych ktorzy maja dwa kawalki wiekszego parkingu  albo plaski dach bez anten

http://www.youtube.com/watch?v=iVN_qEtBqjg
http://www.youtube.com/watch?v=CFJ4teIxM9o

Bo to to chyba przegiecie ?
http://www.youtube.com/watch?v=b_EjsgLXdb8

J.

Data: 2011-07-15 11:57:50
Autor: Massai
ViaToll - !@#$@!@
J.F wrote:

> [...]

> drożyzna, zabawka dla

A zauwazasz ze ma trzy smigla, wiec trzy silniki, czemu nie trzy

Ale trzy niesymetrycznie rozmieszczone ;-)
Pewnie, kwestia wagi i ciągu, żeby pojedyncze go potrafiło łagodnie
posadzić.

A trzy regulatory, trzy zestawy akumulatorów etc - to potrójne koszty
drogich elementów.

http://lotniczapolska.pl/Icaro-2000-motolotnia-o-napedzie-elektrycznym
,12668

Ale to motolotnia. Wyłączysz silnik i spokojnie wylądujesz.

Już prędzej uwierzę w małe, piętnastometrowe sterowce załogowe
dla 3-4 osób ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-15 15:45:32
Autor: J.F
ViaToll - !@#$@!@
[...]

A nie, bo akumulatorow jest tyle samo, tylko na 3 podzielone, no dobra - scianek w obudowach moze troche za duzo, a przy pewnych mocach to i falowniki trzy kosztuja mniej niz jeden duzy :-)

http://lotniczapolska.pl/Icaro-2000-motolotnia-o-napedzie-elektrycznym,12668
Ale to motolotnia. Wyłączysz silnik i spokojnie wylądujesz.

Ale juz jest. Mozna kupic i latac :-)

Już prędzej uwierzę w małe, piętnastometrowe sterowce załogowe
dla 3-4 osób ;-)

I wlasnie dlatego niepraktyczne ..

J.

Data: 2011-07-15 15:38:35
Autor: Axel
ViaToll - !@#$@!@
"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message news:ivoqaa$dsn$1news.onet.pl...
Ale przyszlosc samochodu wyglada tak:
http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,9934639.html
ciekawe - popatrzyli na korki, czy podliczyli wydatki na remonty drog
i budowy autostrad :-)
Nie ma co marzyc, moze nasze prawnuki czyms takim polataja.
Takie cos ma jedna podstawowa wade - samochd jak sie zepsuje to
po prostu stanie na drodze, a toto pierdyknie o ziemie ;-)
To nie samolot ultralekki, ktry moze latac bez tych wszystkich
super ostrych rezimw przegladw, bo jak silnik padnie, to
wyladuje z trudem jak szybowiec. To helikopter wiec, po prostu
spadnie na ziemie.

Nie kompromituj sie. Znajdz sobie w slowniku pojecie "autorotacja". Pomijajac fakt, ze "toto" ma calkiem spory kawalek powierzchni nosnej.

--
Axel

Data: 2011-07-15 14:34:12
Autor: Massai
ViaToll - !@#$@!@
Axel wrote:

> [...]
> spadnie na ziemie.

Nie kompromituj sie. Znajdz sobie w slowniku pojecie "autorotacja".

I autorotacja pozwoli takim czym wyldowa bezpiecznie po awarii
zasilania? W yciu.

Po pierwsze - powierzchnia wirnikw
Po drugie - masa.

I wreszcie - wyobraasz sobie szkolenia w ldowaniu autorotacyjnym w
trakcie kursu dla masowego klienta?

Pomijajac fakt, ze "toto" ma calkiem spory kawalek powierzchni nosnej.

Spory? To to latajce elazko.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-15 16:44:15
Autor: Grejon
ViaToll - !@#$@!@
W dniu 2011-07-15 16:34, Massai pisze:

Nie kompromituj sie. Znajdz sobie w slowniku pojecie "autorotacja".

I autorotacja pozwoli takim czym wyldowa bezpiecznie po awarii
zasilania? W yciu.

Millerowi si jako udao.

--
Grzegorz Joca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-15 15:32:50
Autor: Massai
ViaToll - !@#$@!@
Grejon wrote:

> zasilania? W yciu.

Millerowi si jako udao.

Znaczy masz na myli wypadek Leszka Millera?
Pilotowa dowiadczony wojskowy pilot, prawdziwy migowiec a nie taki
samochd ze maymi wirnikami.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-15 17:43:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
ViaToll - !@#$@!@
Hello Grejon,

Friday, July 15, 2011, 4:44:15 PM, you wrote:

Nie kompromituj sie. Znajdz sobie w slowniku pojecie "autorotacja".
I autorotacja pozwoli takim czym wyldowa bezpiecznie po awarii
zasilania? W yciu.
Millerowi si jako udao.

Mia do tego wyszkolonego pilota wojskowego...

--
Best regards,

Data: 2011-07-15 19:12:17
Autor: Grejon
ViaToll - !@#$@!@
[...]

Ojtam, ale Mi-8 to wanie takie latajce elazko :)