ViaToll - !@#$@!@

Data: 2011-07-12 22:56:05
Autor: Artur Maśląg
ViaToll - !@#$@!@
W dniu 2011-07-12 22:33, venioo pisze:
Przeszli samych siebie z tym systemem.
Od 1 lipca (czyli teoretyczny start systemu) ruch na DK92 zwiekszyl sie
parokrotnie, dojazd do pracy rano (czyli przed 7) zajmuje mi 20min
dluzej, ale to jest jeszcze OK.
W poniedzialek wieszali w godzinach popoludniowego szczytu jak ludzie
wracali z pracy kolejna bramke. 20min. stania w korku. Kolejny korek w
Sękowie na światłach, które nie są wyregulowane do takiego natężenia
ruchu. Dzisiaj po południu ta sama szopka. Tych bramek niektórych
jeszcze nawet nie podbetonowali, nie mówiąc już o ich postawieniu, a co
dopiero, żeby to zadziałało. Zajmie im to jeszcze z dobre 2-3 tyg., a tu
taka pinda w TV mowi, ze opoznienie bylo 2 dni. No krew zalewa. Dzisiaj
jest 12 lipca, system mial wystartowac pierwszego - to sa dwa dni?
Zamiast spedzac 3h dziennie w samochodzie to spedzam w nim przez jakis
z...ny niedzialajacy system postawiony za moje podatki ponad 4h!

No proszę, kolejny świadomy. Napisz petycję, że chwilowo Ci się
wydłużył czas przebywania w samochodzie z 3 do 4 godzin. Kurcze, co
ja miałbym pisać za opóźnienia z racji remontów/przebudowy dróg?

Jestesmy dymani za nasza wlasna kase.

Ty może jesteś dymany, ja nie.

Moze zwolamy sie tutaj albo na
jakims portalu i zrobimy strajk?

Strajkuj, protestuj. Te pokrzykiwania jakieś słabowite - gdzie
ta Partia Kierowców?

Pojezdzimy "na jedynce" i zrobimy korek
od granicy po Łowicz? :P

Masz rację, dokładaj w imię braku świadomości.

Data: 2011-07-12 23:32:35
Autor: venioo
ViaToll - !@#$@!@
W dniu 2011-07-12 22:56, Artur Maśląg pisze:
[...]

Czyli ogólnie jesteś zadowolony z istniejacego stanu rzeczy. Zazdroszcze, ja tak nie potrafie.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-07-13 08:59:54
Autor: Artur Maśląg
ViaToll - !@#$@!@
W dniu 2011-07-12 23:32, venioo pisze:
(...)
Czyli ogólnie jesteś zadowolony z istniejacego stanu rzeczy.

Dziwne wnioski wyciągasz, choć z drugiej strony coś w tym jest.
Widzę postępującą poprawę od dawna, więc raczej nie będę pomstował,
protestował itd. Są to przejściowe problemy po latach zaniedbań.
Oczywiście nie jestem szczęśliwy z utrudnień, czy tez obojętny
na debilizmy, niemniej mam tzw. "pozytywny" stosunek do życia.

Zazdroszcze, ja tak nie potrafie.

Spróbuj.

Data: 2011-07-13 09:31:13
Autor: venioo
ViaToll - !@#$@!@
W dniu 2011-07-13 08:59, Artur Maśląg pisze:
[...]

Tez mam pozytywny stosunek do zycia, ale przekonany jestem, ze nie jest to kosmiczna technologia i daloby sie taka bramke postawic bez tamowania i tak wzmozonego ruchu na 20min., moze nawet w godzinach o zmniejszonym natezeniu ruchu, a nie w godzinach szczytu za pomoca technologii sprzed wojny.
Jak sie planuje takie budowy to swiatla w XXIw. chyba mozna tez przeprogramowac? Mamy chyba jakis inzynierow ruchu w kraju?
  To mnie wlasnie drazni - "po co przemyslec i zrobic cos madrze i z pozytkiem dla wszystkich, jak mozna zrobic po najmniejszej linii oporu, i tak nikt nie zaprotestuje, a na koniec wmowimy wszystkim, ze to w trosce o ich dobro". Tak odbieram wlasnie tego typu akcje.
  Poza tym tez widze cala mase zmian idacych w jednak dobrym kierunku :)

venioo
Sprzedam Alfa Romeo 156
gg:198909

ViaToll - !@#$@!@