ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc

Data: 2011-05-19 00:32:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc
W dniu 2011-05-18 21:04, Adam Szewczak pisze:
Bo tak przegladam ta strone http://www.viatoll.pl i tak prawde
mowiac, no nie ogarniam tego troche.

Nie odpowiem Ci na pytanie bo nie ;)

Ja też nie ogarniam - próbowałem dowiedzieć się czy da się zorganiezować zwykłej osobówce to co by korzystać ( o ty pojebany optymisto) z automatycznychy bramek osobówką na odcinkach objętych opłatą również dla osobówek.

To jest jakieś gówno porównywalne do urbancard we wrocławiu ;/

Huja siÄ™ dowiesz, ale przynajmniej siÄ™ naczytasz. Czytanie rozwija :)
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-05-20 17:40:10
Autor: jerzu
ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc
On Thu, 19 May 2011 00:32:59 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Ja te¿ nie ogarniam - próbowa³em dowiedzieæ siê czy da siê zorganiezowaæ zwyk³ej osobówce to co by korzystaæ ( o ty pojebany optymisto) z automatycznychy bramek osobówk± na odcinkach objêtych op³at± równie¿ dla osobówek.

Od 1 Stycznia 2012 owszem.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-21 01:49:25
Autor: Rafał \"SP\" Gil
ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc
W dniu 2011-05-20 17:40, jerzu pisze:

Od 1 Stycznia 2012 owszem.

Linkniesz ? Bo musiałem z tego wniosek szukać za niedokładnie!

Data: 2011-05-21 18:53:09
Autor: jerzu
ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc
On Sat, 21 May 2011 01:49:25 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Linkniesz ? Bo musia³em z tego wniosek szukaæ za niedok³adnie!

http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-lekkie/system-viatoll?limitstart=1

"Wybór ten bêdzie mo¿liwy po udostêpnieniu us³ugi elektronicznego
poboru op³at za przejazd dla pojazdów samochodowych oraz zespo³ów
pojazdów o dopuszczalnej masie ca³kowitej poni¿ej 3,5 tony, tj. nie
pó¼niej ni¿ 1 stycznia 2012 roku."

Data: 2011-05-21 23:10:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-21 18:53, jerzu pisze:

Linkniesz ? Bo musiałem z tego wniosek szukać za niedokładnie!
http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-lekkie/system-viatoll?limitstart=1
"Wybór ten będzie możliwy po *udostępnieniu* usługi ...
Jerzu ;)

niepóźniej niż 1 stycznia 2012 roku."

;)

O UdostÄ™pnieniu DVBT  też ty sÅ‚yszaÅ‚ ? , że nie później niż ;)

Polska, mieszkam w polsce ;)