ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc

Data: 2011-05-19 01:34:29
Autor: Tomasz Pyra
ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc
W dniu 2011-05-18 21:04, Adam Szewczak pisze:
Bo tak przegladam ta strone http://www.viatoll.pl i tak prawde mowiac,
no nie ogarniam tego troche.

Mapa nie dziala, stawek niema.

Czy ja tez musze placic, czyt. pojazd <3.5t wychodzi na to ze tak, ale
dobrze rozumiem ze TYLKO po autostradach ? Czyli nie daje kasy na bramce
a toto cos mnie kasuje i sie potem rozliczam tak ?

Dobra teraz tak jezeli bede mial przyczepe dajmy na to z koniem, czyli
calosc bedzie pow. 3.5t to bedzie to obowiazkowe i bede musial placic.
Nie wiem dlaczego to wszystko jest na tej stronie wsadzone w pojazdy
ciezarowe, skoro pojazd osobowy z przyczepa nim nie jest.

Próbowałem się dowiedzieć, ale póki co nikt nie potrafił mi powiedzieć co i jak powinienem zrobić jeżeli mam pojazd do 3.5t, a po podłączeniu do niego przyczepny zestaw robi się powyżej 3.5t.

Wykombinowałem żeby urządzenie zamontować w przyczepie, ale podobno nie wolno, chociaż nie potrafili powiedzieć dlaczego i ogólnie tam nikt nic nie wie.

ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc