Data: 2011-08-21 20:14:41 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Viatoll i narzekania :) | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j2rheg$b7l$1mx1.internetia.pl... Tak mi się skojarzyło po narzekaniach, filmikach itd. (Venio?) mnie bardzoej interesuje dlaczego w Poznaniu na wylocie na Świecko stoją w sumie trzy bramki na odcinku ok 5 km. Pierwsze dwie z, nazwijmy to, radarami. Trzecia z kamerami. Wszędzie tak jest? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2011-08-21 20:48:58 | |
Autor: venioo | |
Viatoll i narzekania :) | |
W dniu 2011-08-21 20:14, Kuba (aka cita) pisze:
Tak stawiaja, bo gdzies na tym kawalku dochodza boczne drogi. Zebys sobie nie ominal bramki czasami jakiejs bokami. -- venioo GG:198909 |
|
Data: 2011-08-21 21:05:30 | |
Autor: WildS | |
Viatoll i narzekania :) | |
On 2011-08-21, venioo <p.wienke@onet.eu> wrote:
mnie bardzoej interesuje dlaczego w Poznaniu na wylocie na Åšwiecko stojÄ…Tak stawiaja, bo gdzies na tym kawalku dochodza boczne drogi. Zebys sobie nie ominal bramki czasami jakiejs bokami. Na takiej A4 na slasku to viatol pika jak sekundnik ;) Ja sie zastanawiam, dlaczego nie zrobili tego po nowoczesnemu - na gps jak w germanii. Nie trzeba by zadnych niskich bramownic stawiac -- WildS |
|
Data: 2011-08-21 22:12:21 | |
Autor: J.F. | |
Viatoll i narzekania :) | |
Dnia Sun, 21 Aug 2011 21:05:30 +0200 (CEST), WildS napisa³(a):
Na takiej A4 na slasku to viatol pika jak sekundnik ;) Jak najbardziej trzeba - gps owszem jest, ale jeszcze trzeba komunikacji (niby mozna gsm) i wykrywania nieuprawnionych przejazdow. Ten gps to jest kwiatek do kozucha - u podstaw systemu sa kamery i rozpoznawanie obrazow i numerow rejestracyjnych. J. |
|
Data: 2011-08-21 21:48:12 | |
Autor: Cavallino | |
Viatoll i narzekania :) | |
U¿ytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2rjur$f6q$1news.onet.pl...
W dniu 2011-08-21 20:14, Kuba (aka cita) pisze: Dok³adnie. Z tego co widzia³em na i S3, S11 bramki stoj± przed ka¿dym wyjazdem i tyle. |