Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D

Data: 2009-09-24 13:14:46
Autor: Antenka
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
Okazało się, że ten upierdliwy Vicek nie jest rodzaju męskiego - to
prawdziwa hausfrau na wychowawczym!
Ha ha ha ale numer!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Antenka

Data: 2009-09-24 22:23:10
Autor: Lorn
Antenka pisze:
Okazało się, że ten upierdliwy Vicek nie jest rodzaju męskiego - to
prawdziwa hausfrau na wychowawczym!
Ha ha ha ale numer!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dlaczego pajacujesz? :>

Data: 2009-09-24 13:32:39
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 22:23, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Okazało się, że ten upierdliwy Vicek nie jest rodzaju męskiego - to
> prawdziwa hausfrau na wychowawczym!
> Ha ha ha ale numer!
> :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dlaczego pajacujesz? :>

Mam informację z pewnego źródła :D Vicowa to baba! Stale opowiada o
dziecku, pieluchach - typowe dla hausfrau siedzącej w czterech
ścianach. Takie mamuśki zanudzają otoczenie pierwszym ząbkiem,
cudownością  i nadzwyczjanością swojego dziecka... tak jakby kogoś to
interesowało :D  Vickowej dziecko ma 2,5 roku i już uzyskało tytuł
profesora na Sorbonie :DDDD

Antenka

Data: 2009-09-23 03:06:29
Autor: Prawusek

Antenka pisze:

> [...]

cudownością  i nadzwyczjanością swojego dziecka... tak jakby kogoś to
interesowało :D  Vickowej dziecko ma 2,5 roku i już uzyskało tytuł

Jeżeli to moje, to urodziny w okolicach 20 października.

Data: 2009-09-24 22:44:07
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
[...]

To co powyzej napisalas to typowa gadka:
a. sfrustrowanej nieplodnej
b. sfrustrowanej singielki mimo woli
c. normalnej nastolatki

Jako, ze normalna nie jestes, wiec (c) odpada... Pozostaje (a) i (b). Wyrazy wspolczucia, Antenko...

--
Vic

Data: 2009-09-24 13:56:04
Autor: Antenka
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
Vickowa teraz usiłuje odwrócić ( normalka dla niej hehe) kota ogonem.

Dlaczego Vcek nie jest Vickiem tylko Vicową? Dlaczego Vickowa weszła w
męską rolę? Bo jest:

a/ transwestytą;
b/ sfrustrowaną babą na urlopie wychowawczym;
c/ polską Mattą Harii;
d/ poszukiwana listem gończym.

Stawiam na a/ i b/ - jest jednym i drugim :DDD

Antenka

Data: 2009-09-23 03:07:25
Autor: Prawusek

[...]

b, c - niekoniecznie polską...

Data: 2009-09-24 23:58:54
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 03:07, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

[...]

No masz, jasne, że nie polską! Przecieź nie od dzisiaj wiadomo, że
Vicka jest Helgą hausfrau. :D

Antenka

Data: 2009-09-24 23:03:24
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
a/ transwestytą;
b/ sfrustrowaną babą na urlopie wychowawczym;
c/ polską Mattą Harii;
d/ poszukiwana listem gończym.

Stawiam na a/ i b/ - jest jednym i drugim :DDD

Sfrustrowany transwestyta na urlopie wychowawczym? He, he, ale polecialas... :)

--
Vic

Data: 2009-09-25 00:31:45
Autor: awe
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9gmaa$n9v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Antenka ?????:
[...]

Victoria? Ladne masz nogi?
awe

Data: 2009-09-25 00:02:36
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 00:31, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "VicAbarca" <bjor...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:h9gmaa$n9v$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

> b. sfrustrowanej singielki mimo woli
> c. normalnej nastolatki

> Jako, ze normalna nie jestes, wiec (c) odpada... Pozostaje (a) i (b).

Victoria? Ladne masz nogi?
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tak, wczoraj właśnie  wydepilowała. Skrytykowałam ją, żeby coś ze soba
zrobiła. A nie tylko leginsy i rozwleczone swetrzysko..:D Jak tak
dalej pójdzie to Helmut ją zostawi. : - /

Antenka

Data: 2009-09-24 22:33:39
Autor: VicAbarca
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
Lorn пишет:
Dlaczego pajacujesz? :>

Dla pajaca jest to zwykla czynnosc :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 13:44:45
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 22:33, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Lorn пишет:

> Dlaczego pajacujesz? :>

Dla pajaca jest to zwykla czynnosc :)

Widzicie? Nie zaprzecza - przyzanła się ta hausfrau z heimatu!
O pseprasam, pajac jest rodzaju męskiego, a ja wciąs jestem
dziewcynkom o! :DDD Ta jak ty Vicka! ha ha

Antenka

Data: 2009-09-23 03:08:34
Autor: Prawusek

> [...]

O pseprasam, pajac jest rodzaju męskiego, a ja wciąs jestem
dziewcynkom o! :DDD Ta jak ty Vicka! ha ha

Colombina

Data: 2009-09-23 03:08:59
Autor: Prawusek
> [...]

O pseprasam, pajac jest rodzaju męskiego, a ja wciąs jestem
dziewcynkom o! :DDD Ta jak ty Vicka! ha ha

albo Fata Mrugana...

Data: 2009-09-24 22:47:31
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
 a ja wciąs jestem
dziewcynkom o! :DDD Ta jak ty Vicka! ha ha

W tym watku zdajesz sie raczej temu zaprzeczac...
Chyba, ze nalezysz do tych kobiet, ktore nienawidza swiata, bo nie maja fiuta :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 03:09:52
Autor: Prawusek
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D

"VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> wrote in message
Antenka ?????:
> [...]

W tym watku zdajesz sie raczej temu zaprzeczac...
Chyba, ze nalezysz do tych kobiet, ktore nienawidza swiata, bo nie maja

Hy..hy, ale mają duzzzo....... do dyspozycji.

Data: 2009-09-24 22:48:18
Autor: raff
[...]

Mysle ze sie mylisz.

R.

Data: 2009-09-24 13:58:50
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 22:48, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> Okazało się, że ten upierdliwy Vicek nie jest rodzaju męskiego - to
> prawdziwa hausfrau na wychowawczym!
> Ha ha ha ale numer!
> :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

> Antenka

Mysle ze sie mylisz.

R.

Tak? Raffaelo, a skond wies? Cy Vickowa ci pokazywała, co ma w
spodniach? :D

Antenka

Data: 2009-09-24 23:07:39
Autor: raff
[...]

Bo lecial na ciebie i cie podrywal, dlatego nie sadze zeby byl kobietą.

Chyba ze... ;)

R.

Data: 2009-09-24 23:10:28
Autor: VicAbarca
raff пишет:
Bo lecial na ciebie i cie podrywal, dlatego nie sadze zeby byl kobietą.

Antenka sie myli, to prawda. Ale ty mylisz sie jeszcze bardziej :) Chyba, ze pomyliles mnie z Jadrysem - ten to oczywiscie flirtowal z ta glupia baba na calego...

--
Vic

Data: 2009-09-24 14:25:05
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 23:10, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
raff пишет:

> [...]

Antenka sie myli, to prawda. Ale ty mylisz sie jeszcze bardziej :)
Chyba, ze pomyliles mnie z Jadrysem - ten to oczywiscie flirtowal z ta

Vicka do dzieciara, bo beczy!

Data: 2009-09-24 23:28:06
Autor: VicAbarca
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
Antenka пишет:
Vicka do dzieciara, bo beczy!

Akurat swietnie dzisiaj spi.

--
Vic

Data: 2009-09-24 23:12:39
Autor: raff
[...]

A zresztą cholera, czuje sie jak w maglu :)

R.

Data: 2009-09-24 23:16:51
Autor: VicAbarca
raff пишет:
A zresztą cholera, czuje sie jak w maglu :)

Antenka strasznie mnie rozbawila :) Ale w koncu potrzeba nam tutaj jakiejs rozrywki na tym psp... :)))
Dzieki ci glupia kobieto...

Kobiety sa wspaniale, z tym ze - jak widac - nie wszystkie :)
--
Vic

Data: 2009-09-24 23:18:46
Autor: raff
[...]

Nie martw sie Victorio ;)

R.

Data: 2009-09-24 23:25:11
Autor: VicAbarca
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
raff пишет:
Nie martw sie Victorio ;)

Bez przesady, jakos strasznie sie nie martwie... :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 23:24:16
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
raff пишет:
[...]

No no, wypraszam sobie - z nikim nie flirtowałem.. Ale Vic, dlaczego tak gwałtownie zaprzeczasz że nie jesteś babką ?

Data: 2009-09-23 03:13:05
Autor: Prawusek

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9go20$8dc$2news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
> [...]

No no, wypraszam sobie - z nikim nie flirtowałem.. Ale Vic, dlaczego tak
gwałtownie zaprzeczasz że nie jesteś babką ?

Klonowanie mistyfikacji...

Data: 2009-09-24 23:27:31
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
 Ale Vic, dlaczego tak
gwałtownie zaprzeczasz że nie jesteś babką ?

Dobra juz nie zaprzeczam gwaltownie.
Co jakby, mimo wszystko, faktow nie zmienia.

--
Vic

Data: 2009-09-24 23:28:23
Autor: raff
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
 Ale Vic, dlaczego tak
gwałtownie zaprzeczasz że nie jesteś babką ?

Dobra juz nie zaprzeczam gwaltownie.
Co jakby, mimo wszystko, faktow nie zmienia.

To sie umowcie z jadrysiem.

On sprawdzi ;)

R.

Data: 2009-09-24 23:29:52
Autor: VicAbarca
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
raff пишет:
On sprawdzi ;)

Niech on sobie sprawdzi... :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 23:39:25
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
 Ale Vic, dlaczego tak
gwałtownie zaprzeczasz że nie jesteś babką ?

Dobra juz nie zaprzeczam gwaltownie.
Co jakby, mimo wszystko, faktow nie zmienia.

A fakty są jakie? Przyznaj się, przecież bycie kobietą to nie grzech..

Data: 2009-09-24 23:40:40
Autor: raff
[...]

Przyznaj sie Vicek.

R.

Data: 2009-09-25 00:06:46
Autor: Lorn
raff pisze:
[...]

Stare konie, a durne jak Ĺşrebaki :>

Data: 2009-09-24 22:49:45
Autor: VicAbarca
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
raff пишет:
Mysle ze sie mylisz.

Mnie tez sie tak wydaje :)

--
Vic

Data: 2009-09-24 14:01:33
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 22:49, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
raff пишет:

> Mysle ze sie mylisz.

Mnie tez sie tak wydaje :)

--
Vic

Ty siec cicho! Nic nie musis muwic..wsystko sie wydało.
Kupe zrobilo ić zmienic pieluche, bo smierdzi

Antenka

Data: 2009-09-23 03:11:30
Autor: Prawusek

On 24 Wrz, 22:49, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
raff ?????:

> Mysle ze sie mylisz.

Mnie tez sie tak wydaje :)

--
Vic

Ty siec cicho! Nic nie musis muwic..wsystko sie wydało.
Kupe zrobilo ić zmienic pieluche, bo smierdzi

Antenka

Nie masz dzieci? Albo masz ale nie normalne? Moje gdy już siedziały to
wołały na nocnik.

Data: 2009-09-24 23:05:49
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Kupe zrobilo ić zmienic pieluche, bo smierdzi

To mnie utwierdza w przekonaniu zes sfrustrowana singielka lub nieplodna, bo dla matki kupa dziecka nigdy nie smierdzi...
:)

--
Vic

Data: 2009-09-24 23:12:13
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Okazało się, że ten upierdliwy Vicek nie jest rodzaju męskiego - to
prawdziwa hausfrau na wychowawczym!

No jesli ja jestem kobieta, to powinnismy sie teraz zagryzc - takie sa reguly... A popatrz, ja nie gryze :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 03:14:28
Autor: Prawusek
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D

"VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> wrote in message
Antenka ?????:
> [...]
> prawdziwa hausfrau na wychowawczym!

No jesli ja jestem kobieta, to powinnismy sie teraz zagryzc - takie sa

Tylko w uszko? Lesba?

Data: 2009-09-24 14:19:35
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 23:12, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Okazało się, że ten upierdliwy Vicek nie jest rodzaju męskiego - to
> prawdziwa hausfrau na wychowawczym!

No jesli ja jestem kobieta, to powinnismy sie teraz zagryzc - takie sa
reguly... A popatrz, ja nie gryze :)

Niedobze, juz ci wsystkie zemby wypadly? Odwapnilas sie pewnie w
cionzy...hm  Musis sobie proteze zrobic.

Antenka

Data: 2009-09-24 23:17:35
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Okazało się, że ten upierdliwy Vicek nie jest rodzaju męskiego - to
prawdziwa hausfrau na wychowawczym!
Ha ha ha ale numer!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Antenka

 O Chol..ra, teraz mi bardzo głupio że bywałem dla niej opryskliwy... :-(   Victorio Wybacz.

Data: 2009-09-24 14:23:03
Autor: Antenka
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D

O Chol..ra, teraz mi bardzo głupio że bywałem dla niej opryskliwy....
:-(   Victorio Wybacz.

Jędrek, popraw się :D

Antenka

Data: 2009-09-24 23:32:11
Autor: jadrys
Antenka pisze:
O Chol..ra, teraz mi bardzo głupio że bywałem dla niej opryskliwy...
:-(   Victorio Wybacz.

Jędrek, popraw się :D

Antenka

Sorry Antenko.. Po prostu zaskoczyło mnie to. :-(

Data: 2009-09-23 03:15:33
Autor: Prawusek

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9gogq$a3p$1news.onet.pl...
Antenka pisze:

> Jędrek, popraw się :D
>
> Antenka

Sorry Antenko.. Po prostu zaskoczyło mnie to. :-(

Kak pulja iz kałasza.

Data: 2009-09-25 09:05:17
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Przestań już tak się przechwalać sprawnością swojego "kałacha", wszyscy wiedzą że u ciebie bez Viagry ani rusz... a poza tym te swoje przechwałki kieruj pod nie moim ale Victorii, albo Antenki adresem, ja nie gustuję w facetach, nawet w takich ze sprawnymi fujarkami.

Data: 2009-09-24 23:23:24
Autor: VicAbarca
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
jadrys пишет:
   Victorio Wybacz.

Jadrysiu, ty wiesz ze ja ci wszystko wybacze, bos ty taki pocieszny komunista-gupielok... :)

Ale wierz mi, mylicie sie co do mojej plci. Poczytajcie moje posty - kobieta tak nie formuluje swoich sadow, moja pisanina jest typowo meska... :)
Bycie kobieta to wspaniala rzecz. Bycie kobieta to wielkie wyzwanie i ogromna radosc.
No ale ja nie jestem :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 03:16:24
Autor: Prawusek
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
"VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> wrote in message
jadrys ?????:
> [...]

meska... :)
Bycie kobieta to wspaniala rzecz. Bycie kobieta to wielkie wyzwanie i

Cierpi na zaparcia, babus jeden.

Data: 2009-09-24 23:33:15
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Tylko nie komunista i nie głupielok, takich słów to nie zdzierżę nawet od baby. :-(  Skoro chcesz udawać mężczyznę, to moę sie do ciebie zwracać jak do chłopa, ale przyznam Ĺźe wolałbym się wdawać w polemiki z kobietą.. A Victoria to piękna imię.

Data: 2009-09-24 23:34:16
Autor: raff
[...]

Oho, przystawia się. Vicek, masz adoratora!

R.

Data: 2009-09-24 14:42:05
Autor: Antenka
On 24 Wrz, 23:34, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]
> kobietą.. A Victoria to piękna imię.

Oho, przystawia się. Vicek, masz adoratora!

Widzisz Raffik, coś się zaczyna klarować  "O Victorio, moja Victorio
la la la..." :D

Antenka

Data: 2009-09-24 23:44:38
Autor: raff
[...]

Victorio, jadrys ma kupe kasy, blizny i da ci pojezdzic bryką.

R.

Data: 2009-09-24 23:30:01
Autor: Antenka
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D

Victorio, jadrys ma kupe kasy, blizny i da ci pojezdzic bryką.

Nie żadna Victorio, tylko mów jej Vi(n)centa jak już! A co do blizn -
Jadruś już dawno temu obiecał, że mi pokaże, nawet pozwoli dotknąć,
tylko nie wolno mi ich rozdrapywać. :-(

Antenka

Data: 2009-09-25 09:10:18
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Nie smuć się, tak delikatnie możesz podrapać :-) .

Data: 2009-09-25 09:10:43
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Muszę sprostować - nie mam żadnej kupy kasy.. już się kapitaliści postarali żeby mi kieszeń skutecznie przedrenować.

Data: 2009-09-24 23:47:35
Autor: VicAbarca
Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D
Antenka пишет:
"O Victorio, moja Victorio
la la la..." :D

Narkomanow sluchasz? I to jeszcze hanysow z krwi i kosci?

--
Vic

Data: 2009-09-25 00:36:12
Autor: awe

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9gojv$q1d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

vic nie masz zbyt wielkiego mniemania o swojej meskosci? akurat ja wiem ze jestes facet ale sprawa dotyczyla raczej jakis problemow cos jak u MH. Wy wszyscy jak macie jakies problemy okreslonej natury to zaraz musicie sie tu wozic, aby zrekompensowac braki?. Antenka pewnie sie pomylila. Zaloze sie ze pewnie vic'a zona cos pisala pod jego emailem
awe

Data: 2009-09-25 09:12:35
Autor: jadrys
awe pisze:
[...]

A skąd ty to wiesz? Widziałeś co Vic-toria ma w spodniach?

Data: 2009-09-25 09:46:30
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9hqh2$2oo$4news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
troche jestem na necie, i jesli o kims jest jakas informacja to mozesz  byc pewny ze ja znajde - jesli tylko mam taka potrzebe
awe

Data: 2009-09-25 18:27:12
Autor: jadrys
awe pisze:

[...]

To zabrzmiało niezwykle groźnie.

Data: 2009-09-29 22:12:33
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9ir0u$6gq$3news.onet.pl...
awe pisze:

[...]

-- -- -- -- --
e tam
awe

Data: 2009-09-25 07:46:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 24 Sep 2009 13:14:46 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Okazało się, że ten upierdliwy Vicek nie jest rodzaju męskiego - to
prawdziwa hausfrau na wychowawczym!
Ha ha ha ale numer!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

"Upierdliwy?"

Znaczy nie daje ci spokoju?

A widzisz chłopino ten "x" w prawym górnym rogu ekranu?

Vicek nie jest Vickiem - to baba! :D