Vicu masz te swoja ekonumie

Data: 2009-07-24 13:31:36
Autor: awe
Vicu masz te swoja ekonumie
Data: 2009-07-24 13:54:34
Autor: Vic
Vicu masz te swoja ekonumie
awe wrote:
http://podatki.wp.pl/kat,70480,title,Zobacz-na-co-ZUS-wydaje-nasze-miliardy,wid,11341216,wiadomosc.html

Awe, co ty za bzdety pociskasz? Gdybys poszukal w archiwum to wiedzialbys, ze pisalem o koniecznosci kompletnej likwidacji ZUS i dobrowolnego ubezpieczania sie w normalnych firmach ubezpieczeniowych.

Bedzie mi wyznawca lewackiego PiS wciskal jakies duperele o filarze lewackiego zylowania kieszeni - ZUS...

Awe, a twoj prezes, to jest za likwidacja tego pasozyta, czy moze raczej ma jedynie chrapke na "zreformowanie" go poprzez obsadzenie swoimi przydupasami?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-24 06:35:36
Autor: Antenka
Vicu masz te swoja ekonumie
No pięknie, co za język mmmm...prawdziwie literacki :D

Antenka

Data: 2009-07-24 15:46:24
Autor: Vic
Vicu masz te swoja ekonumie
Antenka wrote:
No pięknie, co za język mmmm...prawdziwie literacki :D

Antenko, zrobilas juz te swoje przetwory?

Data: 2009-07-24 09:51:00
Autor: Antenka
Vicu masz te swoja ekonumie
Sugestia jest jednoznaczna. Antenko, wracaj do garów! :)

Antenka

Data: 2009-07-25 00:12:45
Autor: Vic
Vicu masz te swoja ekonumie
Antenka wrote:
Sugestia jest jednoznaczna. Antenko, wracaj do garów! :)

Absolutnie nie. Zapomnialas? Jestem feminista.
:)

--
plazoVic

Data: 2009-07-25 00:46:14
Autor: awe
Vicu masz te swoja ekonumie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h4dc7l$576$1nemesis.news.neostrada.pl...
Antenka wrote:
Sugestia jest jednoznaczna. Antenko, wracaj do garów! :)

Absolutnie nie. Zapomnialas? Jestem feminista.
:)
-- -- -- -- -- -- -
faszysta? no prosze nie kto by pomyslal
awe

Data: 2009-07-27 08:03:35
Autor: Vic
Vicu masz te swoja ekonumie
awe wrote:
faszysta? no prosze nie kto by pomyslal

Tak wlasnie myslalem, masz jeszcze klopoty ze skladaniem literek...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrac" SJL

Data: 2009-07-27 19:57:33
Autor: awe
Vicu masz te swoja ekonumie

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4jgl8$97j$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
faszysta? no prosze nie kto by pomyslal

Tak wlasnie myslalem, masz jeszcze klopoty ze skladaniem literek...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
yhy

Data: 2009-07-25 00:45:43
Autor: awe
Vicu masz te swoja ekonumie

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1a5e272b-4672-406b-8c69-f6c87b48ce95j32g2000yqh.googlegroups.com...
No pięknie, co za język mmmm...prawdziwie literacki :D

Antenka
-- -- -- -- -- -- -
proletariacki z cisnieniem na ynteligencje
awe

Data: 2009-07-27 08:04:34
Autor: Vic
Vicu masz te swoja ekonumie
awe wrote:
proletariacki z cisnieniem na ynteligencje

He, he, rzekl koles, ktoremu myli sie feminizm z faszyzmem...
:)

Data: 2009-07-27 19:58:10
Autor: awe
Vicu masz te swoja ekonumie

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4jgn3$97j$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
proletariacki z cisnieniem na ynteligencje

He, he, rzekl koles, ktoremu myli sie feminizm z faszyzmem...
:)

-- -- -- -- -- -- -- -- --
mi sie nic nie myli, ale tobie to i owszem
awe

Data: 2009-07-24 14:02:01
Autor: awe
Vicu masz te swoja ekonumie

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4c838$9t5$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

gdybys chcial zreforomac zus musialbys wystrzelac to cale lewactwo ktore tam zeruje jak swinie przy korycie, uwazaj jednak abys nie trafil na wujka albo na ciocie bo mama nie bedzie z ciebie zadowolona
awe

Vicu masz te swoja ekonumie